مبارزه The Winter Soldier در تریلر بازی Marvel’s Avengers


در تریلر جدید بازی Marvel’s Avengers، استودیو Crystal Dynamics داستان و سیستم مبارزه شخصیت Winter Soldier را به نمایش گذاشته است.

کریستال داینامیکس با انتقام جویان مارول به همه اهداف خود نرسید و آن را تبدیل به یک بازی ایده آل برای طرفداران ابرقهرمانان مارول کرد، اما همچنان متعهد به افزودن محتوای جدید به بازی است. سازنده اخیرا اعلام کرده است که باکی بارنز معروف به سرباز زمستانی ، قرار بود به فهرست ابرقهرمانان Avengers مارول اضافه شود. اخیرا کریستال داینامیکس در تریلر جدیدی پیشینه، نقش در داستان بازی و سیستم مبارزه این شخصیت را به نمایش گذاشته است.

در سال های اخیر طرفداران دنیای مارول به خوبی با داستان سرباز زمستانی آشنا شده اند و به نظر می رسد بخشی از داستان این شخصیت در بازی انتقام جویان مارول مربوط به شستشوی مغزی او توسط سایر شرورها باشد. به نظر می رسد مونیکا راپاچینی نیز در داستان سرباز زمستان نقش داشته باشد.

Crystal Dynamics اعلام کرده است که به‌روزرسانی Winter Soldier برای Marvel’s Avengers مجموعه جدیدی از ماموریت‌ها، آیتم‌های تزئینی، غارت‌های جدید، مهارت‌ها و توانایی‌های جدید را برای باکی بارنز اضافه می‌کند.

دانلود فیلم آپارات

Marvel’s Avengers اکنون بر روی پلتفرم های رایانه شخصی، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس در دسترس است. Xbox Series S در دسترس است. آپدیت اضافه شدن Winter Soldier به این بازی در تاریخ 29 نوامبر سال جاری به دست بازیکنان خواهد رسید.

نظر شما در مورد این خبر چیست؟ آن را با تیم یک گیمر به اشتراک بگذارید.

بخوانید  عدم وجود صحنه‌های دکمه‌زنی زیاد در Resident Evil 4 Remake