تاریخچه 33 ساله بلیزارد در کتاب آینده جیسون شرایر شرح داده شده است


تعداد کمی از شرکت‌های بازی‌های ویدیویی مانند بلیزارد اینترتینمنت از شناسایی فوری نام لذت می‌برند. این استودیو مسئولیت برخی از بزرگترین فرنچایزهای بازی های رایانه ای تمام دوران را بر عهده دارد، از جمله Warcraft، Starcraft و Diablo. با این حال، رسوایی های سوء رفتار جنسی و یک سری از راه اندازی بازی های مشکل ساز، شهرت این شرکت را در سال های اخیر خدشه دار کرده است. اگر می خواستید کل داستان را بدانید، جیسون شرایر، روزنامه نگار کهنه کار بازی های ویدیویی، تاریخ 33 ساله شرکت را در کتاب آینده خود بازگو می کند. Nice: The Rise، Fall و Future of Blizzard Entertainment را بازی کنید.

Play Nice شامل مصاحبه با بیش از 300 نفر از اعضای فعلی و سابق تیم بلیزارد از تمام دوران‌های شرکت، از سال‌های اولیه ساخت بازی‌های کنسولی کمتر شناخته شده و دوران طلایی Warcraft، Starcraft و Diablo در دهه‌های 90 و 2000 تا زمان ادغام آن است. با Activision در سال 2008 و خرید اخیر آن توسط مایکروسافت. عنوان کتاب به یکی از ارزش‌های اصلی این شرکت اشاره دارد: «بازی خوب. بازی عادلانه.”

خوب بازی کن
خوب بازی کن

Play Nice در تاریخ 8 اکتبر منتشر خواهد شد. شما می توانید نسخه هاردبک را با قیمت 30 دلار پیش خرید کنید در آمازون. اکنون پیش‌سفارش قیمت پیش‌سفارش آمازون را برای شما تضمین می‌کند، به این معنی که شما فقط کمترین قیمت را دریافت خواهید کرد و تا زمانی که سفارشتان ارسال نشود، مجبور به پرداخت هزینه نخواهید بود. این کتاب هنوز به فروش نرسیده است، اما قیمت اکثر کتاب‌ها قبل از تاریخ انتشار در آمازون کاهش می‌یابد. با قیمت 15 دلار نیز موجود است کیندل ادیشن.

بخوانید  چه مدت برای شکست فاینال فانتزی 16 - ماموریت های اصلی و برآوردهای تکمیل

شرایر از سال 2011 بازی های ویدیویی را برای رسانه هایی مانند کوتاکو و بلومبرگ پوشش داده است و Play Nice سومین کتاب او در این صنعت است. اولین کتاب او، خون، عرق و پیکسل، داستان توسعه عناوین محبوبی مانند Stardew Valley و Dragon Age: Inquisition را پوشش داد. و کتاب دومش روی Reset ضربه بزنید، جزئیات شرایط کاری و مسائل کارگری که توسعه بازی را با مشکل مواجه کرده است. اگرچه هر دو کتاب ارزش خواندن دارند، خون، عرق و پیکسل یکی از چندین کتاب در مورد تاریخچه بازی های ویدیویی است که بخشی از تبلیغات Amazon Buy One, Get One 50% تخفیف است. از دیگر آثار قابل توجه فروش می توان به Lost In Cult's اشاره کرد یک داستان قابل حمل، از ایواتا بپرسویرایش شده توسط Hobonichi، و کنسول بازی 2.0 توسط ایوان آموس

تحریریه مجله بازی یک گیمر