چگونه سه کتاب صوتی رایگان از Audible دریافت کنیم



Audible یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های کتاب صوتی و پادکست روی کره زمین است که به شما امکان دسترسی مستقیم به هزاران محتوا را از طریق تلفن هوشمندتان می‌دهد. این سرویس معمولاً 14.95 دلار در ماه هزینه دارد، اما در حال حاضر مشترکین جدید در سطح Premium Plus می توانند آن را بررسی کنند. سه ماه بدون از دست دادن یک سنت این به طور موثر به شما امکان می دهد تا بازیابی کنید سه کتاب صوتی ممتاز رایگان– و حتی پس از لغو سرویس، مال شما خواهند بود.

هر ماه، اعضای Audible Premium Plus اعتباری دریافت می‌کنند که می‌توان آن را برای یک کتاب صوتی رایگان یا محتوای دیگری که معمولاً در کتابخانه Audible گنجانده نمی‌شود بازخرید کرد. این به این معنی است که در طول دوره آزمایشی سه ماهه، سه اعتبار ایجاد می‌کنید و به شما امکان می‌دهد سه کتاب صوتی را به صورت رایگان به کتابخانه خود اضافه کنید. برای ثبت نام در معامله، به وب سایت رسمی مراجعه کنید مرکز شنیداری آمازون.

برای دریافت هر سه کتاب، باید آن را سه ماه بگذارید. پس از لغو اشتراک، اعتبارات استفاده نشده را از دست خواهید داد، بنابراین مطمئن شوید که تمام اعتبارات خود را قبل از لغو اشتراک به دست آورده اید و استفاده کرده اید.

اگر نمی‌خواهید 14.95 دلار بپردازید، حتماً قبل از پایان دوره آزمایشی کامل را لغو کنید، زیرا پس از پایان دوره آزمایشی، به‌طور خودکار تمدید می‌شود. چه تصمیم به پرداخت هزینه خدمات داشته باشید و چه آن را لغو کنید، سه کتاب صوتی که خریداری کرده‌اید مال شما خواهد ماند. و اگر این سرویس را دوست دارید اما فکر می کنید 15 دلار در ماه گران است، ردیف Audible Plus با قیمت 7.95 دلار در ماه در دسترس است. اعضای Audible Plus به کتابخانه کامل Audible دسترسی دارند، اما هر ماه یک کتاب رایگان از مجموعه Expanded دریافت نمی کنند.

بخوانید  نیکلاس کیج آنچه را که معتقد است وقتی می میریم اتفاق می افتد را توصیف می کند

Audible در iOS، Android، تبلت‌های Fire منتخب، دستگاه‌های Sonos، رایانه‌ها و بسیاری از دستگاه‌های الکترونیکی دیگر در دسترس است، و آن را راهی عالی برای غواصی در دنیای کتاب‌های صوتی بدون انداختن یک سکه می‌کند. تکرار: این پیشنهاد فعلی فقط برای اعضای جدید است. بنابراین، اگر عضو موجود هستید یا نه و در گذشته از نسخه آزمایشی رایگان استفاده کرده‌اید، نمی‌توانید از این پیشنهاد استفاده کنید.

به کمک نیاز دارید که بدانید با اعتبار رایگان خود چه چیزی بخرید؟ لیست پرفروش ترین های آمازون برای علمی تخیلی و فانتزی یا رازآلود و هیجان انگیز ژانرها مکان خوبی برای شروع هستند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر