فیلم جدید Predator با عنوان Badlands در حال ساخت است



دن تراختنبرگ، نویسنده و کارگردان فیلم Prey، پیش درآمد Predator 2022، قرار است یک فیلم مستقل جدید در این مجموعه را با عنوان Badlands کارگردانی کند. هالیوود ریپورتر اولین کسی بود که گزارش داد

جزئیات طرح Badlands در حال حاضر در دست بررسی است و انتظار می‌رود تولید آن اواخر امسال آغاز شود. انتظار می رود تراختنبرگ که برای کارش در Prey نامزدی امی را به دست آورد، با این آخرین قسمت، دنیای Predator را بیشتر گسترش دهد. موفقیت Prey on Hulu، شکستن رکوردها به عنوان پربیننده ترین اولین نمایش این پلتفرم، استودیو قرن بیستم را بر آن داشت تا این فرنچایز را بیشتر بررسی کند.

اگرچه برنامه‌های اکران Badlands هنوز متوقف است، با توجه به ظهور قرن بیستم با Boogeyman در تابستان 2023 و تصمیم برای اکران Alien: Romulus در سینماها در ماه آگوست به جای تنها در Hulu همانطور که در ابتدا برنامه ریزی شده بود، اولین نمایش تئاتر برای Badlands قابل قبول به نظر می رسد.

تراختنبرگ همچنین قرار است فصل پنجم و آخر سریال Stranger Things را کارگردانی کند و قبلاً پروژه‌هایی از جمله 10 Cloverfield Lane، The Boys Pilot و Black Mirror: Playtest را کارگردانی کرده است.

فیلم اصلی Predator به کارگردانی جان مک تیرنان در سال 1987 عرضه شد و در آن آرنولد شوارتزنگر، کارل ودرز (به تازگی درگذشته) و جسی ونتورا در نقش کماندوهایی که توسط یک بیگانه در جنگل تعقیب می‌شوند، بازی کردند. این فیلم سه دنباله داشت: Predator 2 (1990)، Predators (2010) و The Predator (2018).

در نقد GameSpot's Prey، نویسنده مت الفرینگ بیان می‌کند که «اگر از طرفداران قدیمی داستان Predator هستید، فیلم‌ها، کمیک‌ها و هر چیز دیگری را که می‌توانید پیدا کنید، جستجو می‌کنید، به احتمال زیاد از مطالب ارائه شده خوشتان خواهد آمد.»

بخوانید  تمرکز آپدیت Forza Motorsport روی رفع مشکل صفحه بارگذاری بی‌نهایت

تحریریه مجله بازی یک گیمر