تمرکز آپدیت Forza Motorsport روی رفع مشکل صفحه بارگذاری بی‌نهایت


به‌روزرسانی بازی Forza Motorsport روی رفع اشکالی تمرکز دارد که در آن انجام برخی از کارها می‌تواند باعث مواجهه با صفحه بارگذاری بی‌نهایت شود.

در میان تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو Turn 10 به‌روزرسانی جدیدی را برای بازی ریسینگ Forza Motorsport منتشر کرده است. این آپدیت روی افزایش پایداری همه نسخه‌های فورزا موتوراسپورت تمرکز دارد.

به‌روزرسانی تازه وقوع صفحه بارگذاری بی‌نهایت هنگام تلاش برای ذخیره یک ارتقاء سریع (Quick Upgrade) در بخش Builders Cup Intro Series را کاهش می‌دهد. همان‌طور که در یادداشت‌های همراه جدیدترین بسته به‌روزرسانی فورزا موتوراسپورت ذکر شده است، این مشکل تنها هنگام اجرای بازی با اینترنت ناپایدار و بی‌ثبات رخ می‌دهد.

بازی Forza Motorsport اوایل ماه جاری در دسترس بازیکن‌ها قرار گرفت و با فاصله کوتاهی میزبان اولین به‌روزرسانی خود شد که تعداد زیادی از ایرادهای محصول در زمینه پیشرفت، بخش مولتی‌پلیر و ثبات را رفع کرد.

بازی Forza Motorsport دارای بیش از ۵۰۰ ماشین برای انتخاب و ۲۰ مکان برای مسابقه است و برعکس بازی Forza Horizon امکان رانندگی در مسیرها و پیست‌های بسته با خودروهای واقعی را فراهم می‌کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  Solgaleo و Lunala این هفته به Pokemon Go می آیند