به‌روزرسانی ویژه برای رفع مشکلات پروتکل Callisto در رایانه شخصی منتشر شد

مدت کوتاهی پس از انتشار بازی ترسناک بقا The Callisto Protocol، استودیو Striking Distance اعلام کرد که از بازخورد بازیکنان در رابطه با مشکلات اجرای بازی بر روی رایانه شخصی آگاه است. این استودیو در توییتر توضیح داد که قصد دارد اواخر امروز یک به‌روزرسانی برای بهبود عملکرد فنی پروتکل Callisto در رایانه شخصی و رفع حداقل برخی از مشکلات اصلی آن منتشر کند. این استودیو همچنین اعلام کرد که به‌روزرسانی‌های بازی‌های بیشتری هنوز در دست توسعه هستند.

در پاسخ به بازخورد منفی بازیکنان، Striking Distance اعلام کرد که برای رفع مشکلات نسخه PC پروتکل Callisto، به‌روزرسانی را منتشر خواهد کرد.

جیکوب در اتاق خونین در پروتکل کالیستو

Striking Distance محتوای پس از عرضه را برای The Callisto Protocol برنامه ریزی کرده است. این تیم قصد دارد در آپدیت رایگان ماه فوریه حالت New Game Plus و New Hardcore را به بازی اضافه کند. علاوه بر این، پروتکل Callisto دارای یک Season Pass خواهد بود که شامل محتوای اضافی از جمله بسته های الحاقی، تکمیل کننده های جدید و محتوای داستانی است.

می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار بازی با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

در حال حاضر، نسخه Steam پروتکل The Callisto از بازیکنان اغلب امتیاز منفی دریافت کرده است. اکثر نقدهای منفی این بازی به مشکلات فنی آن مربوط می شود و تعدادی نیز مشکلات Unreal Engine 4 را در عملکرد بازی برجسته کرده اند.

بخوانید  جیمز گان برای کارگردانی Superman: Legacy برای برادران وارنر.