رونمایی از کراس اوور Assassin’s Creed Valhalla و Destiny 2 Games


Assassin’s Creed Valhalla و Destiny 2 هر کدام لوازم جانبی منحصر به فردی را از بازی دیگر در کراس اوور آینده دریافت خواهند کرد.

از جدیدترین اخبار بازی می دانیم که یوبی سافت کراس اوور Assassin’s Creed Valhalla و Destiny 2 را اعلام کرده است. در این کراس اوور که از 6 دسامبر آغاز می شود، آیتم های Assassin’s Creed Valhalla در Destiny 2 ظاهر می شوند و تزئینات Destiny 2 به والهالا

در بازی Assassin’s Creed Valhalla می توانید یک بسته شخصیت با حال و هوای Destiny 2 خریداری کنید. قیمت این بسته هنوز مشخص نیست اما شامل مجموعه زره، شمشیر، پوسته برای جوهر و پوسته پیشاهنگ خواهد بود. یک بسته اسلحه نیز بر اساس زیرکلاس های Destiny 2 در اختیار بازیکنان قرار خواهد گرفت.هر کدام از سلاح های این بسته دارای افکت های سفارشی و امتیازات منحصر به فرد خواهند بود.

از سوی دیگر، بازیکنان Bungie Studio Destiny 2 می توانند برای خرید یک کشتی با تم Assassin’s Creed و همچنین Sparrow، Ghost و وسایل تزئینی جدید به فروشگاه Eververse سر بزنند. در این کراس اوور سه مجموعه زره تزئینی نیز وارد بازی خواهند شد.این کراس اوور با شروع فصل نوزدهم Destiny 2 آغاز خواهد شد.

آخرین به‌روزرسانی Assassin’s Creed Valhalla شامل یک ماموریت متقاطع غافلگیرکننده است که با Assassin’s Creed Mirage مرتبط است. آخرین آپدیت فصل بالاخره به داستان اصلی بازی پایان می دهد.بازی Assassin’s Creed Valhalla در تاریخ 20 دسامبر از پلی استیشن پلاس اکسترا/پرمیوم/دلوکس منتشر خواهد شد. بنابراین توصیه می کنیم در صورت مشترک بودن این سرویس ها، بازی را زودتر تجربه کنید.

بخوانید  رویداد Call Of Duty MW3 و Warzone Warhammer - همه پاداش‌ها و چالش‌ها