گزارش: Assassin’s Creed Codename Process تولید RED با مشکلاتی روبرو شده است


به گفته تام هندرسون، روند تولید Assassin’s Creed Codename RED دچار مشکل شد.

چندی پیش، یوبی سافت رسما برنامه های خود را برای آینده سری بازی های Assassin’s Creed اعلام کرد. در رویداد انحصاری یوبی سافت برای سری Assassin’s Creed رونمایی شد در این مجموعه شاهد رونمایی از چند بازی جدید بوده ایم.

اولین بازی معرفی شده Assassin’s Creed Mirage بود که طبق معمول سال آینده (احتمالا آگوست) عرضه خواهد شد. پس از آن با عرضه دو بازی Assassin’s Creed Codename RED و Codename HEXE شاهد عرضه پلتفرم Assassin’s Creed Infinity خواهیم بود.

اکنون یک سری جزئیات جدید در مورد روند تولید Codename RED و Codename HEXE به بیرون درز کرده است. طبق گزارشی جدید از تام هندرسون، روزنامه‌نگار صنعت بازی‌های ویدیویی، روند تولید Assassin’s Creed Codename RED که توسط استودیو یوبی سافت کبک توسعه داده شده است، با مشکلات مختلفی روبرو شده است. یکی از این مشکلات جدایی تعدادی از کارمندان این استودیو است. گفته می شود اکثر این افراد به دلیل سوء استفاده و رفتار آزاردهنده در استودیو از شعبه کبک یوبی سافت جدا شده اند.

در همین حال، هندرسون در گزارش خود اعلام کرد که بازی Assassin’s Creed Codename HEXE در مرحله طراحی اولیه بازخورد بسیار مثبتی از یوبی سافت دریافت کرد و انتظار می رود تولید کامل بازی به زودی آغاز شود.

پیش از این شایعاتی مبنی بر عرضه Assassin’s Creed Codename RED در سال 2024 و Codename HEXE در سال 2026 منتشر شده بود که اکنون به دلیل مشکلاتی که در روند تولید بازی Codename RED وجود دارد، ممکن است عرضه این بازی به تاخیر بیفتد و در سال 2025 شاهد عرضه آن باشیم. .

بخوانید  Test de Crisis Core : Final Fantasy 7 Reunion

در پایان باید به این نکته اشاره کنیم که هیچ یک از اطلاعات فوق توسط یوبی سافت تایید یا تکذیب نشده و عناصر ذکر شده تنها گزارش های تام هندرسون است. به همین دلیل برای اطلاعات رسمی و جزئیات دقیق باید منتظر پاسخ یوبی سافت به شایعات منتشر شده باشیم.

تحریریه مجله بازی یک گیمر