بهترین تجربیات عجیب نینتندو

در طول سال‌ها، نینتندو لوازم جانبی و دستگاه‌های عجیب و غریب زیادی برای خود ایجاد کرده است، از دوران NES (و حتی قبل از آن) تا سوییچ. اما شرکت‌های شخص ثالث نیز این کار را انجام داده‌اند، و بسیاری از آنها حتی عجیب‌تر از آنچه نینتندو ساخته است هستند. آیا می دانستید که می توانید با Game Boy خود ماهیگیری کنید؟ شما در حال انجام. و اگر فکر می کردید که نمی توانید دستی خود را به چیزی مانند ابزار جراحی دهان تبدیل کنید، در اشتباه هستید. هرگز توانایی های نینتندو (و شرکای آن) را دست کم نگیرید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

نینتندو دوست دارد عجیب و غریب باشد. هنگامی که شما یکی از موفق ترین شرکت های تمام دوران هستید – بازی های ویدیویی یا موارد دیگر – از تجربه تجربه و ساخت محصولاتی برخوردار هستید که تضمینی برای موفقیت ندارند. برخی از آنها به موفقیت‌های غیرمنتظره تبدیل می‌شوند، اما برای کلکسیونر کنجکاو، حتی بزرگ‌ترین فلاپ‌ها به دلیل تازگی محضشان ارزش بررسی دارند. به هر حال، وقتی گوشت شما از بین می رود و استخوان های شما به مدت طولانی فسیل شده اند، آیا مهم است که لوازم جانبی مورد علاقه تان Game Boy فروش خوبی نداشته باشد؟ خیر آیا این مهم است که شما همیشه از آن لذت برده اید؟ نه، اما ما نمی خواهیم به آن فکر کنیم. در حالی که در این هواپیمای مرگبار باقی می‌مانیم، از همه چیزهای عجیب و غریب نینتندو لذت خواهیم برد. و از آنجایی که آن حسگر حیاتی Wii هرگز محقق نشد، ما هرگز حتی نیازی به دانستن اینکه چقدر به خروج نزدیک هستیم، نخواهیم بود.

بخوانید  How Marvel, Just Not Twin Peaks, Inspired Alan Wake 2
تحریریه مجله بازی یک گیمر