بروزرسانی سریال تلویزیونی اسپین آف جان اسنو از بازی تاج و تخت: هیچ تضمینی برای ساخت آن وجود ندارد

یکی از این تولیدات، سریال اسپین آف جان اسنو با بازی کیت هرینگتون است. این نمایش با موفقیت توسط هرینگتون به نویسنده Game of Thrones جورج آر آر مارتین ارائه شد، اما جزئیات سریال را نزدیک به سینه او نگه داشت. مارتین در آن زمان گفت: «من نمی توانم چیز بیشتری به شما بگویم، تا زمانی که HBO به من چراغ سبز نشان دهد.

با این حال، اکنون این نمایش ممکن است به تولید نرسد. صحبت کنید ضرب الاجلفرانچسکا اورسی، مدیر درام Max توضیح داد که با اعتصاب مداوم و روندی که کارها در رژیم دیوید زاسلاو پیش می رود، همه چیزهایی که برنامه ریزی شده بود برای سرویس استریم اتفاق نمی افتد.

سریال بازی تاج و تخت شبکه HBO یک پدیده فرهنگی بود و اسپین آف پیش درآمد آن، خانه اژدها، در فصل 1 با موفقیت در فصل های 2 و 3 در راه بود. اعتصاب جاری WGA تأثیر مدادی بر چندین برنامه داشته است زیرا استودیوها همچنان در مذاکره با شکست مواجه می شوند و سرنوشت برخی از تولیدات در حال حاضر نامعلوم است.

با House of the Dragon و Snow، مجموعه‌های بیشتری از Game of Thrones حداقل برای مکس برنامه‌ریزی شده است. ده هزار کشتی، مار دریایی و شوالیه پرچین وجود دارند که به دلیل اعتصاب دچار تعطیلی شدند.

او گفت: “ما فقط عمیقاً با نویسندگان کار می کنیم تا آن را برای یک چراغ سبز بالقوه به شکلی درآوریم، اما در این مرحله، نه، هیچ تصمیمی در مورد اینکه آیا می تواند تا آخر راه باشد یا خیر.” اورسی اضافه کرد که هرینگتون همچنان به محصولات ستاره و اجرایی متعهد است، اما او همچنین در مراحل اولیه است.

بخوانید  حالت Roguelike The Last Of Us 2 سرگرم کننده است، اما نشان می دهد که چگونه عناصر آن واقعاً با هم تناسب ندارند

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر