برادران وارنر خرید برای حقوق سامورایی سیاه

برادران وارنر از به دست آوردن حقوق توزیع به Yasuke، The First Black Samurai.

طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیون، ورایتی گزارش داد که برادران وارنر داستان اولین سامورایی سیاه پوست را به فیلم تبدیل خواهد کرد. این شرکت در رقابت با سه استودیو دیگر توانست حق پخش این فیلم را با عنوان اصلی Black Samurai به دست آورد. بلیتز بازاریکارگردان رنگ ارغوانی فیلمنامه را نوشته و تهیه کننده و کارگردان آن نیز خواهد بود.

گفته می شود این پروژه به جای روایت بیوگرافی سنتی، با دیدی خاص و با الهام از فیلم هایی مانند مکس دیوانه و 300 و داستان ساخته می شود. یاسوکه داستان سامورایی سیاه را روایت می کند که در قرن شانزدهم و در دوره سنگوکو در ژاپن تحت نظارت سامورایی ها بود. اودا نوبوناگا (او لقب دایمیو را دارد) خدمتکار. در حال حاضر جزئیات بیشتری از جمله تاریخ اکران و بازیگران این فیلم منتشر نشده است.

در سال 2019، برادران وارنر برنامه ریزی کرد برای پروژه سامورایی سیاه با بازی چادویک بوزمن اما این فیلم به دلیل فوت این بازیگر هرگز تولید نشد.

Blitz Bazavole در مراسم بفتا

بلیتز بازولی یک فیلمساز غنائی است که با فیلم The Burial of Kojo نامی برای خود دست و پا کرد و در کارنامه کاری او کارگردانی چندین قسمت از Cherish the Day است. پازاوله در سال 2023 با فیلم رنگ ارغوانی مورد تحسین منتقدان قرار گرفت و جوایز متعددی از جمله نامزدی اسکار دریافت کرد. این کارگردان در سریال بوی گل های سوخته نیز بازی خواهد کرد یحیی عبدالمتین دوم ساخته شده برای Network FX.

بخوانید  10 فیلم مارول و دی سی که برنده اسکار شدند

تحریریه مجله بازی یک گیمر