بازی های رایگان پلی استیشن پلاس برای ژانویه 2023 | اخبار گیم اسپات

Star Wars Jedi: Fallen Order یک بازی 2019 است که وقایع جنگ ستارگان Episode III: Revenge of the Sith را دنبال می کند. بازی حول محور Jedi padawan Cal Kestis، که در این فیلم از پاکسازی جان سالم به در برد و ماموریت او برای مبارزه با امپراتوری می چرخد. این بازی رایگان برای بازیکنانی که می‌خواهند قبل از انتشار دنباله، Jedi Survivor در ماه مارس، و همچنین کسانی که به دنبال شادابی هستند مناسب است.

Axiom Verge 2 یک مترویدوانیا است و دنباله ای بر اولین بازی Axiom Verge است. این بازی محققی به نام Indra Chaudhari را دنبال می کند که به دنیای بیگانه منتقل می شود. تمرکز بر کاوش در بیوم های مختلف و پازل های پلتفرمینگ است.

Fallout 76 جدیدترین بازی از سری بازی های طولانی مدت Fallout است. این بازی کاملاً آنلاین هنوز یک جامعه فعال دارد و بازیکنان می توانند انتخاب کنند که به تنهایی آن را انجام دهند یا با دیگران تیم شوند. در زمان عرضه، Fallout 76 به دلیل مشکلات فنی و فرمت چند نفره آنلاین مورد بررسی قرار گرفت. اما این بازی در طول سال ها پایگاه بازیکنان پرشوری را به دست آورده است و ارزش دیدن را دارد.

به گزارش Insider Gaming، عکس‌های یک کنسول با موضوع Legend Of Zelda: Tears Of The Kingdom ابتدا در سایت پیام‌رسان بازی Famiboards منتشر شد، قبل از اینکه در Reddit و سایر پلتفرم‌های بازی منتشر شود. رسانه‌های اجتماعی. این تصاویر یک ایستگاه داکینگ سفید و کنترلرهای طلایی Joy-Con را نشان می‌دهند که هر دو دارای برگردان‌های منحصربه‌فرد با تم Tears Of The Kingdom هستند.

بخوانید  فرار جک رایان در تریلر فصل سوم New Jack Ryan با بازی جان کرازینسکی

اگر تایید شود، مدل OLED Legend Of Zelda: Tears Of The Kingdom Switch آخرین کنسول نسخه محدودی خواهد بود که با یک نسخه بزرگ مرتبط شده است، لیستی که شامل مدل‌های OLED Pokemon Scarlet و Violet منتشر شده در 4 نوامبر و Splatoon 3 نیز می‌شود. در 26 آگوست. کنسول‌های نسخه محدود قبلی با بازی‌های مربوطه خود عرضه نمی‌شدند و مشخص نیست که آیا این کنسول ادعایی Zelda نیز از همین روش پیروی خواهد کرد یا خیر.