بازی جدید Rayman برای میز شما اعلام شد

بیش از یک دهه از آخرین باری که Rayman یک بازی را عنوان کرد می گذرد، اما قهرمان بدون اندام یوبی سافت بالاخره در حال بازگشت است. فقط، این بازی به رایانه شخصی یا کنسول نمی رود، بلکه بر روی میزهای نسل فعلی و آخرین در یک بازی تخته ای جدید از Flyos قرار خواهد گرفت.

بازی تخته ریمن
بازی تخته ریمن

طراحی شده توسط Maxime Tardif، همان شخصی که پشت بازی رومیزی محبوب Earth، Rayman: The Board Game می تواند توسط دو تا پنج بازیکن بازی شود و برای هر فردی در محدوده سنی عجیب و غریب 70 سال مناسب است. ورود آن در حال حاضر برای سه ماهه سوم سال 2024 برنامه ریزی شده است.

فراتر از آن، جزئیات بیشتر در مورد بازی تخته ای به اندازه کاتالوگ بازی های تک نفره Rayman در دهه 2020 فراوان است. ، جنگجوی بزرگ آبی از بازی های قبلی Rayman.

اگرچه Rayman برای مدت طولانی ستاره هیچ بازی نبوده است، اما در آگوست 2023 در Mario + Rabbids Sparks of Hope به عنوان یک شخصیت DLC ظاهر شد. در دیگر اخبار Ubisoft، این شرکت یک رویداد نمایشگاهی جدید را اعلام کرده است. در ماه ژوئن در جشنواره بازی‌های تابستانی که به عنوان فصل Not-E3 شناخته می‌شود.

پخش زنده Ubisoft Forward در 10 ژوئن به صورت زنده از لس آنجلس پخش خواهد شد و به‌روزرسانی‌های نسخه‌های آینده را ارائه می‌کند. Star Wars Outlaws احتمالاً به نمایش در خواهد آمد، زیرا این بازی قرار است در ماه آگوست عرضه شود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  Dune 3 Officially In The Works, But It's Still Early Days