بازسازی Witcher به طور کامل جهان باز خواهد بود | اخبار GameSpot – به روز رسانی اخبار GS



بازسازی Witcher اصلی حداقل باعث انحراف گسترده از مواد اولیه خود می شود. این ویژگی جهان باز خواهد بود، ویژگی که تا قبل از The Witcher 3 در سال 2015 که به‌روزرسانی نسل بعدی آن در 14 دسامبر دریافت می‌شود، در این فرنچایز وجود نداشت.

این بازسازی که Canis Majoris نام دارد و توسط استودیوی شخص ثالث Fool’s Theory ساخته شده است، از ابتدا در Unreal Engine 5 ساخته خواهد شد و توسعه دهندگان سابق CD Projekt Red روی این پروژه کار می کنند. این خبر که بازی جهان باز خواهد بود، بخشی از آخرین گزارش درآمد ناشر CD Projekt است.

Witcher اصلی و دنباله آن، Assassin of Kings، دارای مناطق باز بزرگی برای کاوش بازیکنان بود. با این حال، پیشبرد داستان از نقطه‌های کلیدی خاصی، بازیکنان را به یک منطقه جدید منتقل می‌کند و منطقه قبلی را کاملاً می‌بندد.

علاوه بر Canis Majoris، دو پروژه Witcher دیگر در حال توسعه هستند: Polaris و Sirius. سیریوس به‌عنوان برداشتی نوآورانه از این مجموعه توصیف شده است که هم برای طرفداران کهنه‌کار و هم برای تازه‌واردان این مجموعه جذاب است. در حال حاضر در مرحله پیش تولید، توسط توسعه دهنده Flame in Flood The Molasses Flood در حال توسعه است و بیش از 60 نفر در ساخت آن مشارکت دارند.

پروژه Polaris به عنوان یک RPG داستان محور و جهان باز توصیف می شود که بر اساس میراث The Witcher 3: Wild Hunt ساخته شده است و بیش از 150 نفر در CD Projekt Red روی آن کار می کنند. این بازی شروع یک سه گانه جدید Witcher خواهد بود که قرار است ظرف 6 سال پس از انتشار Polaris عرضه شود.

بخوانید  نقد و بررسی فیلم «سوئیچ خانواده»

از کشتار هیولاهای فانتزی گرفته تا کشتار هیولاهای علمی-تخیلی، توسعه دهنده Offworld Industries از Starship Troopers: Extermination، یک بازی جدید بر اساس فیلم علمی تخیلی سال 1997، رونمایی کرده است.

نابودی شما را در Deep Space Vanguard، یک گروه نخبه از نیروهای ویژه در پیاده نظام متحرک که برای مقابله با شیوع حشرات کشنده در سیاره Valaka اعزام شده اند، استخدام می کند.

پس از حضور در زمین، 12 بازیکن چهار تیم تشکیل می دهند و شروع به جمع آوری منابع، ساختن پایگاه، راه اندازی دفاع و نابود کردن تمام حشرات در معرض دید می کنند. به یاد داشته باشید، تنها باگ خوب یک اشکال مرده است.

سه کلاس قابل بازی – حمله، پشتیبانی و دفاع – از زمان راه اندازی در دسترس خواهند بود و یک سیستم پیشرفت به تدریج سلاح ها، تجهیزات و امتیازات جدید را برای هر کلاس باز می کند.

این بازی برای اولین بار در سال 2023 از طریق Steam Early Access بر روی رایانه شخصی عرضه خواهد شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر