این تاماگوچی های بعدی به شما این امکان را می دهند که Hello Kitty را بزرگ کنید و از او مراقبت کنید

Bandai Namco در حال همکاری با Hello Kitty در دسته جدیدی از Tamagotchi با تم Hello Kitty است که در اواخر امسال منتشر می شود، شامل دو Tamagotchi Nano و نسخه جدیدی از Tamagotchi Uni.

Tamagotchi Nano x Hello Kitty!  نسخه آبی آسمانی و قرمز
Tamagotchi Nano x Hello Kitty! نسخه آبی آسمانی و قرمز

Hello Kitty Tamagotchi Nanos جدید دارای شخصیت‌های مشابه دیگر تاماگوچی‌ها است که به‌عنوان یک تخم‌مرغ شروع می‌شود که شما با غذا دادن به آن و انجام بازی‌های کوچک از نوزاد به بزرگسال می‌آورید. این دستگاه‌های جدید دارای محتوایی با مضمون Hello Kitty هستند، مانند توانایی تغذیه با غذاهای مورد علاقه هلو کیتی حیوان خانگی تاماگوچی شما مانند شیر و پای سیب. خود Hello Kitty نیز به شما کمک می کند تا اتاق تاماگوچی خود را تمیز نگه دارید و حتی آن را در سفرها ببرید. پس از آماده شدن، تاماگوچی به یکی از هفت فرم بزرگسالان تبدیل می‌شود، از جمله دو فرم بزرگسالان منحصر به فرد Hello Kitty Tamagotchi.

Hello Kitty Tamagotchi Nanos جدید با قیمت 20 دلار در 9 جولای در طرح های پوسته قرمز و آبی در دسترس خواهد بود. هر دو نسخه دارای محتویات یکسانی هستند و با یک زنجیر حمل گیره و باتری عرضه می شوند. پیش خرید در آمازون در دسترس است.

شخصیت های Tamagotchi Uni x Sanrio
شخصیت های Tamagotchi Uni x Sanrio

همراه با Tamagotchi Nanos جدید Tamagotchi Uni با Hello Kitty و دیگر شخصیت‌های Sanrio عرضه می‌شود. تقریباً مانند خط اول دستگاه‌های Tamagotchi Uni، شخصیت‌های Tamagotchi Uni x Sanrio نسخه ارتقا یافته دستگاه کلاسیک Tamagotchi با ویژگی‌های مدرن مانند صفحه نمایش رنگی، مینی‌بازی‌های گسترده با کلکسیون‌ها و اتصال به اینترنت است که به شما امکان می‌دهد مجازی خود را به اشتراک بگذارید. موجودات مد در “Tamaverse”. Tamagotchi Unis به جای جاکلیدی، از طراحی ساعت مچی مانند استفاده می کند، و The Tamagotchi Uni x Sanrio Characters با بند ساعت صورتی و قاب دستگاه با تم Hello Kitty عرضه می شود. همچنین می توانید لباس ها و سایر آیتم های درون بازی را بر اساس Hello Kitty و دیگر طلسم های Sanrio جمع آوری کنید.

بخوانید  جنجال بر سر ایجاد پیشرفته ترین جنین مصنوعی انسان

شخصیت های Tamagotchi Uni x Sanrio در 12 جولای با قیمت 70 دلار عرضه می شوند. پیش‌سفارش‌ها به صورت زنده در آمازون انجام می‌شود.


اینها اولین دستگاه های Hello Kitty Tamagotchi نیستند. Bandai Namco همچنین یک جفت دیگر Hello Kitty را منتشر کرد! تاماگوچی‌ها در سال 2020. هر دو در آمازون به همراه بسیاری از دستگاه‌های دیگر تاماگوچی، از جمله نسخه‌های مبتنی بر فیلم‌های محبوبی مانند پارک ژوراسیک و جنگ ستارگان، انیمه‌هایی مانند Jujustu Kaisen و Demon Slayer و غیره در دسترس هستند. لیست زیر را برای مجموعه ای از تاماگوچی های موجود در آمازون بررسی کنید.

Tamagotchi در حال حاضر در دسترس است

تحریریه مجله بازی یک گیمر