مارتین اسکورسیزی فیلمی از فرانک سیناترا را با بازی لئوناردو دی کاپریو کارگردانی خواهد کرد

مارتین اسکورسیزی به دنبال فیلم بیوگرافی فرانک سیناترا با بازی لئوناردو دی کاپریو و جنیفر لارنس است، اما هنوز تایید نشده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیوناحتمالاً یک فیلم بیوگرافی فرانک سیناترا ساخته خواهد شد. ورایتی گزارش داد که مارتین اسکورسیزی به دنبال تولید یک فیلم زندگینامه ای درباره فرانک سیناترا است که لئوناردو دی کاپریو و جنیفر لارنس در آن نقش آفرینی خواهند کرد، دی کاپریو در نقش فرانک سیناترا و لارنس نقش همسر دوم فرانک سیناترا، آوا گاردنر را بازی خواهند کرد. در حال حاضر، هیچ استودیویی حق تولید و توزیع فیلم را ندارد، اما گفته می‌شود سونی پیکچرز اکنون پیشتاز این رقابت است.

چهره خشمگین لئوناردو دی کاپریو در فیلم Killers of the Flower Moon

مجله ورایتی می گوید که تولید این فیلم همچنان نامشخص است و با مشکلاتی مواجه است که مهم ترین آن تینا سیناترا، دختر خواننده و هنرمند فقید آمریکایی است که کنترل املاک پدرش را در دست دارد و هنوز قرارداد را امضا نکرده است. پروژه را بسازید. دی کاپریو و اسکورسیزی پیش از این در فیلم های گروه های نیویورکی، هوانورد، جدا شده، جزیره شاتر، گرگ وال استریت، قاتلان ماه گل و فیلم کوتاه The Audition با یکدیگر همکاری داشته اند.

جنیفر لارنس در پوستر فیلم Joy

با این حال، اگر این اتفاق بیفتد، این اولین باری است که لارنس با اسکورسیزی کار می کند. دی کاپریو و لارنس پیش از این در فیلم به بالا نگاه نکن هم بازی کرده بودند. اسکورسیزی در حال حاضر روی چندین پروژه کار می کند، از جمله فیلمی با الهام از عیسی مسیح که انتظار می رود امسال به فروش برسد. اسکورسیزی همچنین قرار است The Wager را با بازی لئوناردو دی کاپریو کارگردانی کند. دی کاپریو در حال حاضر در پشت صحنه فیلم جدید پل توماس اندرسون نیز حضور دارد.

بخوانید  زمان جدید وضعیت بازی اعلام شد

تحریریه مجله بازی یک گیمر