زمان جدید وضعیت بازی اعلام شد


سونی سرانجام مدت زمان پخش رویداد جدید State of Play را که بیش از 40 دقیقه طول خواهد کشید، فاش کرد.

در میان جدیدترین بازی های جدید، متوجه شدیم که سونی سرانجام پس از شایعات متعدد از رویداد جدید State of Play رونمایی کرد. این رویداد ساعت 1:30 بامداد پنجشنبه 12 بهمن به وقت ایران و بیش از 40 دقیقه به طول خواهد انجامید. همانطور که سونی در یک توییت جدید تایید کرد، جزئیات جدیدی در مورد بیش از 15 بازی آینده، از جمله Rise of the Ronin و Stellar Blade وجود خواهد داشت.

طرفداران می توانند منتظر اخبار بازی های آینده پلی استیشن 5 و پلی استیشن VR2 در سال 2024 و پس از آن در رویداد بعدی State of Play باشند. شایعاتی مبنی بر حضور Death Stranding 2 در این رویداد وجود دارد که احتمالاً Death Stranding 2: On the Beach نام خواهد داشت. در همین زمان، بازی Concord استودیوی فایروالک که سال گذشته معرفی شد نیز به طور کامل رونمایی خواهد شد.

شایعات حاکی از آن است که سونی قصد دارد نسخه‌های Metro VR، PlayStation 5 و PC نسخه‌های Until Dawn و Sonic Generations را در رویداد جدید State of Play به نمایش بگذارد. ظاهراً آثاری مانند Final Fantasy 7 Rebirth، بازسازی Silent Hill 2 و Judas نیز به نمایش در خواهند آمد. البته به غیر از Rise of the Ronin و Stellar Blade، حضور هیچ یک از این بازی ها در رویداد پیش رو تاکنون تایید نشده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  تریلر گیم پلی Teardown با تمرکز بر مکانیک بازی