گزارش می‌گوید بازی Deus Ex به دلیل ادامه کاهش هزینه‌های Embracer لغو شد



پس از هشدار درباره لغو بازی ها و اخراج های قریب الوقوع، طبق گزارش ها، Embracer Group یک بار دیگر با دور کاهش های اضافی ادامه می دهد. گزارش بلومبرگ که Embracer تصمیم گرفته است که یک بازی آینده Deus Ex از Eidos Montreal را لغو کند.

این گزارش افزود که “تعدادی از کارمندان” به عنوان بخشی از اقدامات کاهش هزینه که قبلا اعلام شده بود، اخراج می شوند.

بلومبرگ گفت که انتظار می رفت بازی معرفی نشده Deus Ex در سال جاری تولید شود، اما جزئیات بیشتری در مورد بازی شایعه شده در دسترس نیست. در عوض، این گزارش بیان می کند که Eidos بر روی یک “فرانچایز اصلی” کار خواهد کرد.

Eidos Montreal در یک پست رسانه اجتماعی این کاهش را تایید کرد و گفت که این کاهش 97 نفر در رشته های مختلف را کاهش داده است. این شرکت از جمله به «زمینه اقتصادی جهانی» و همچنین شرایط عمومی صنعت بازی های ویدیویی و طرح بازسازی که قبلاً توسط Embracer اعلام شده بود اشاره کرد.

Embracer فرنچایز Deus Ex را در سال 2022 از اسکوئر انیکس در قراردادی 300 میلیون دلاری خریداری کرد که همچنین حقوق بازی Tomb Raider و Legacy of Kain را به Embracer داد.

Deus Ex: Mankind Divided محصول 2016 آخرین ورودی سری اصلی است. الیاس توفکسیس، بازیگر نقش شخصیت اصلی آدام جنسن، به این گزارش در شبکه های اجتماعی واکنش نشان دادگفت: “به شما گفتم این اتفاق نیفتاد.”

Embracer در ژوئن 2023 پس از از دست دادن معامله 2 میلیارد دلاری در ساعت یازدهم، برنامه های خود را برای لغو بازی ها، اخراج کارکنان و تعطیلی استودیوها اعلام کرد. امبراسر اظهار داشت که برای این معامله فقط توافق شفاهی داشته است که همینطور بوده است بعدا فاش شد اهل عربستان باشد Embracer قبلاً یک میلیارد دلار از عربستان سعودی گرفت و زمانی که مردم از موضع عربستان سعودی در مورد حقوق بشر انتقاد کردند، از این اقدام دفاع کرد.

بخوانید  Nintendo Dismisses Reports Of Switch 2 Being Shown Off To Developers

حذف Embracer تاکنون شامل بسته شدن استودیوی Saints Row Volition و بسته شدن قریب الوقوع توسعه دهنده TimeSplitters Free Radical است. Embracer همچنین مشاغل خود را در شرکت‌های تابعه مانند Crystal Dynamics، Gearbox و Beamdog کاهش داد.

اخراج‌ها در صنعت بازی‌های ویدیویی تنها به Embracer و استودیوهای آن محدود نمی‌شود، زیرا مایکروسافت به تازگی 1900 موقعیت را در تیم بازی‌های خود کاهش داده است و توسعه‌دهنده League of Legends، Riot نیز صدها موقعیت را کاهش داده است.



تحریریه مجله بازی یک گیمر