پروفایل Tekken 8 | مسابقات مشت آهنین در زومجی


پس از رقابت در بازسازی Resident Evil 4 برای کسب بیشترین رکورد، اکنون زمان مبارزه در رینگ پر سر و صدا Tekken 8 فرا رسیده است.

مدتی پیش در بازسازی Resident Evil 4 و در این دهکده معروف اثر مذکور به همراه آرائیس، فراز و محمدحسین جان تعداد انگشت شماری از افراد آلوده به ویروس لاس پلاگاس را از دست دادیم و برای برپایی بالاترین ها به رقابت پرداختیم. ثبت در حالت مزدور. حالا نوبت یک رقابت جدید است. در بازی Tekken 8 مبارزه کنید.

زمان کمی از عرضه رسمی Tekken 8 می گذرد. ​​اثری که تقریباً یک دهه پس از انتشار قسمت هفتم در دسترس علاقه مندان به بازی های مبارزه ای قرار گرفت و بار دیگر بازیکنان را در یک تجربه مبارزاتی خالص سه بعدی غرق می کند. برای ما گیمرهای ایرانی که Tekken 3 و سایر بازی های مبارزه ای جز جدایی ناپذیر فرهنگ بازی ما شده اند، رقابت در این بازی ها به خصوص Tekken حال و هوای خاصی دارد. بنابراین، به همین دلیل، در آخرین قسمت از سری آیتم های نیمه بینا، به سراغ تجربه رقابتی بازی Tekken 8 رفتیم.

در طول این ویدیو، آرایس، محمد حسین، فراز و من در دست های هیجان انگیز Tekken 8 با هم رقابت می کنیم تا ببینیم در نهایت چه کسی بیشترین امتیاز را خواهد گرفت. اگر به تجربه بازی Tekken یا تماشای مسابقات رقابتی علاقه دارید، آخرین قسمت مسابقات را هرگز از دست ندهید.

برای حمایت از ما ویدیو را در یک گیمر یوتیوب تماشا کنید

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  Forza Motorsport Update 1.0 Makes Upgrading Car Parts Faster