این بسته 18 دلاری تقریباً همه رمان‌های Discworld را شامل می‌شود



Humble Bundle و ناشر کتاب هارپر کالینز برای مجموعه جدیدی از کتاب‌ها که بر مجموعه رمان‌های فانتزی دوست‌داشتنی Discworld اثر نویسنده فقید تری پراچت متمرکز است، همکاری کرده‌اند. نامگذاری مناسب بسته تری پرچت دیسک ورلد شامل حداکثر 38 نسخه الکترونیکی از رمان‌های اصلی Discworld است و مانند سایر بسته‌های Humble، بخشی از تمام فروش‌ها صرف امور خیریه می‌شود.

این بسته در چندین قیمت ارائه می شود و هر چه بیشتر بپردازید، کتاب های بیشتری دریافت می کنید. فقط با 1 دلار، سه رمان اول Discworld را دریافت می‌کنید: رنگ جادو، شگفت‌انگیز نور، و مناسک برابر، همه در قالب کتاب الکترونیکی. حداقل 10 دلار بپردازید و 9 رمان اول این مجموعه شامل سه کتاب الکترونیکی در ردیف 1 دلاری، به علاوه مورت، منبعی، خواهران وایرد، اهرام، نگهبانان را دریافت خواهید کرد! نگهبانان!، و اریک.

اگر 18 دلار بپردازید، بسته کامل را دریافت می‌کنید که شامل تمام کتاب‌های الکترونیکی ردیف‌های قبلی، به اضافه 29 کتاب دیگر است. این 38 رمان Discworld است که نشان دهنده آن است تقریبا سری کامل و معادل 401 دلار تنها با 18 دلار. تنها عناوین اصلی از Discworld نه این بسته شامل جلد بیست و هفتم، آخرین قهرمان، و دو رمان پایانی این مجموعه، Raising Steam و The Shepherd's Crown است. می توانید طیف کاملی از کتاب های الکترونیکی موجود در آن را مشاهده کنید صفحه فروشگاه Humble باندل. همه کتاب ها از طریق Kobo.com تحویل داده می شوند که برای دسترسی به آن نیاز به یک حساب کاربری رایگان دارد.

Discworld اغلب به عنوان یکی از بهترین سریال‌های فانتزی تمام دوران در نظر گرفته می‌شود که به خاطر شخصیت‌های به یاد ماندنی و توطئه‌های فانتزی پوچ و پوچ که اکشن و درام را با حس شوخ طبعی پراچت متعادل می‌کند، تحسین شده است. با این حال، بین 41 رمان اصلی با داستان‌های متقاطع، و همچنین داستان‌های کوتاه متعدد، اسپین‌آف‌ها و حتی مجموعه‌ای از کتاب‌های علمی که جزئیات نحوه عملکرد دنیای Discworld را نشان می‌دهد، می‌تواند ترسناک باشد. این باعث می‌شود این بسته جذاب‌تر شود زیرا می‌توانید اکثر سری‌ها را با کمتر از 20 دلار تهیه کنید.

بخوانید  عبور تعداد بازیکن‌های A Plague Tale: Requiem از ۱ میلیون

Humble بخشی از فروش بسته Discworld تری پرتچت را به موسسه خیریه Room to Read اهدا می کند، که به دانش آموزان کم درآمد کمک می کند خواندن را یاد بگیرند و مهارت های خواندن و خواندن دیگر را توسعه دهند. اگر مشتریان بخواهند پول بیشتری به سازمان بفرستند و تقسیم درآمد حاصل از سفارش خود را بین موسسه خیریه، ناشر کتاب هارپر کالینز و هامبل قبل از نهایی کردن سفارش خود تنظیم کنند، می توانند سهم خود را افزایش دهند.

مجموعه کتاب Discworld توسط تری پرچت از Humble تا 31 ژانویه موجود است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر