اکنون می توانید لئون از بازی Resident Evil را با گوکو در Tekken 8 مبارزه کنید



جدیدترین بازی مبارزه ای Bandai Namco، Tekken 8، کمتر از یک هفته است که منتشر شده است و طرفداران سفارشی سازی شخصیت ها را دوست دارند. آنها تاکنون موفق به خلق شخصیت های متفاوت از انواع فرنچایز شده اند.

با تشکر از کاربر TikTok @ specterxgaming، ما اکنون ایده خوبی داریم که افراد چگونه می توانند با سفارشی سازی ها خلاق شوند. در یک سری از ویدیوهای TikTokآنها لباس هایی با الهام از گوجو از جوجوتسو کایسن، لوفی از وان پیس، لئون کندی از رزیدنت اویل 4 و بسیاری دیگر خلق کردند.

TikTok تنها جایی نیست که طرفداران خلاقیت های خود را به اشتراک می گذارند. اگر در X/Twitter عبارت «Tekken 8 character customization» را جستجو کنید، چندین نفر را خواهید دید که احساسات مشابهی را ارسال می کنند. آ کاربربن جانکا از GameSpot نوشت: “گزینه های شخصی سازی شخصیت های Tekken 8 هرگز مرا شگفت زده نمی کنند. من با آن بسیار سرگرم می شوم!” یکی دیگر کاربر نوشته است: «سفارشی‌سازی شخصیت‌های Tekken 8 وحشیانه است زیرا شما به حالت رتبه‌بندی می‌روید تا با بازی مضحک یک شخص/شخصیت مبارزه کنید، اما آن‌ها همچنان به شما اینطور نگاه خواهند کرد.»

بررسی ما از Tekken 8 را حتما بخوانید، که در آن جیسون فانلی نوشت: «هشت سال پس از اینکه نسخه قبلی خود در بازی‌های آرکید عرضه شد، Tekken 8 از راه رسید و گرمای بسیار مورد نیاز را برای انتظار طولانی به ارمغان آورد. سیستم گرمایش افزوده هیجان انگیزی به مکانیک رزمی است که با حرکات زرق و برق دار و روش های متعدد استفاده از آنها مشخص می شود.

بخوانید  Dozens Of Horror Board Games Get Scary Good Price Cuts Ahead Of Halloween



تحریریه مجله بازی یک گیمر