اولین جزئیات از آپدیت بزرگ Cult of the Lamb در سال 2023 منتشر شد

شخصیت منتظر در فرقه بره

شخصیت ماهیگیر در بازی Cult of the Lamb

استودیو Massive Monster برای اولین بار هفته گذشته اشاره کرد که قصد دارد در سال 2023 یک به روزرسانی بزرگ برای Cult of the Lamb منتشر کند. سازنده گفت اطلاعات بیشتری در مورد این به روز رسانی به زودی منتشر خواهد شد و بازیکنان Cult of the Lamb نیازی به انتظار طولانی برای دریافت آن ندارند. نتایج را ببینید در همین حال، استودیو چند ویدیوی کوتاه را در حساب کاربری توییتر بازی منتشر کرد که حملات سنگین بخش مبارزه را به نمایش گذاشت.

Massive Monster توضیح داد: «اول ما [قبل از عرضه‌ی به‌روزرسانی بزرگ] ما مجموعه دیگری از اصلاحات را برای سال جدید برنامه ریزی کرده ایم. پس از آن، ما روی انتشار یک به‌روزرسانی محتوای اصلی در اسرع وقت کار خواهیم کرد. امیدواریم سال نوی بسیار لمبی داشته باشید.” بروزرسانی محتوای اصلی Cult of the Lamb هنوز تاریخ انتشار خاصی ندارد، اما انتظار می رود در بهار 2023 عرضه شود.

استودیو Massive Monster قصد دارد در سال 2023 آپدیت بزرگی را برای Cult of the Lamb منتشر کند.

انتظار می‌رود که Cult of the Lamb در سال 2023 به‌روزرسانی‌ها را دریافت کند. اکنون توسعه‌دهنده آن، Massive Monster Studios، جزئیات جدیدی در مورد برنامه‌های خود برای این به‌روزرسانی‌ها منتشر کرده است. به گفته مستر مانستر، این برنامه ها شامل اضافه شدن چندین ویژگی جدید است که یکی از آنها حملات سنگین را بسته به نوع سلاح مورد استفاده اصلاح می کند.

به نظر می رسد استفاده از این حملات سنگین علاوه بر ایجاد جلوه های بصری ویژه و آسیب بیشتر به دشمنان، باعث می شود تا هر سلاح سریعتر فرسوده شود. در قسمت های دیگر توییت جدید تیم توسعه دهنده، می توانید حملات سنگین جدیدی را مشاهده کنید که با نگه داشتن دکمه مربوطه فعال می شوند. به عنوان مثال، با یک حمله سنگین شمشیر، می توانید دشمنان اطراف را از بین ببرید. علاوه بر این، حمله سنگین خنجر، تیغه‌های تیز را روی سر دشمن می‌بارد و حمله سنگین تبر پس از پرتاب، آن را مانند بومرنگ به سمت شما پرتاب می‌کند.

بخوانید  HBO Max می تواند به Max تغییر نام دهد - گزارش

نظر شما در مورد اخبار بازی چیست؟ آیا تا به حال پرستش بره را تجربه کرده اید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

علاوه بر این، Studio Monsieur Monster درباره به‌روزرسانی بزرگ Cult of the Lamb گفت که این به‌روزرسانی شامل عمق، گزینه‌های سختی متغیر، گزینه‌های دسترسی، گیم‌پلی بهبود یافته و بسیاری از ویژگی‌های درخواستی طرفداران خواهد بود. با این حال، سازنده اعلام کرده است که در سال جدید به‌روزرسانی دیگری را برای رفع مشکلات بازی و اضافه کردن ویژگی‌هایی که طرفداران منتظر آن بودند، منتشر می‌کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر