اولین تریلر فیلم Joker 2 منتشر شد


کارگردان فیلم Joker: Folie à Deux، تاد فیلیپس، تصاویر جدیدی را منتشر کرده است و در مورد زمانی که طرفداران باید منتظر اولین تریلر فیلم باشند، صحبت کرد.

تاد فیلیپس، کارگردان Joker: Folie à Deux تصاویر جدیدی از دنباله مورد انتظار در روز ولنتاین را با طرفداران به اشتراک گذاشت که شامل ملاقات جوکر هارلی کوین می شود. یکی از این تصاویر در زیر قابل مشاهده است و برای دیدن دو تصویر دیگر می توانید به صفحه اینستاگرام تاد فیلیپس مراجعه کنید. فیلم جوکر 2 با بازیگری خواکین فینیکس در 13 مه 1403 (4 اکتبر 2024) روی پرده های سینما خواهد رفت.

جوکر و هارلی کوئین در جوکر: فولی à دوکس

در پاسخ به سوال طرفداران، تاد فیلیپس گفت که اولین تریلر فیلم Joker: Folie à Deux به این زودی منتشر نخواهد شد: “این سوال [زمان پخش تریلر] ما خیلی سوال می کنیم. این فیلم در ماه اکتبر اکران می شود. بنابراین اولین تیزر تا اواسط آوریل منتشر نخواهد شد. لوران شرفیلمبردار جوکر 2 همچنین با بیان اینکه این فیلم یک اثر موزیکال نیست و فقط موسیقی دارد، تصریح کرد: موسیقی بخشی از فیلم و شخصیت هاست اما فکر نمی کنم با یک اثر موزیکال طرف باشیم.

کارگردان جوکر، تاد فیلیپس، در راس فیلم Joker: Folie à Deux است. خواکین فینیکس برای بازی در نقش شرور دنیای دی سی بازمی گردد و لیدی گاگا، خواننده برنده جایزه گرمی نقش هارلی کوین، دستیار و معشوقه نابغه جوکر را بازی خواهد کرد. در حال حاضر جزئیات زیادی درباره داستان فیلم Joker 2 وجود ندارد، اما در گزارش های قبلی ذکر شده بود که بسیاری از اتفاقات این دنباله در Arkham Asylum رخ خواهد داد.

بخوانید  نقد فیلم The Wonderful Story of Henry Sugar و سه فیلم کوتاه وس اندرسون

خواکین فینیکس، بازیگر Beau Is Afraid، لیدی گاگا، بازیگر A Star Is Born، زسی بیتسبازیگر فیلم Deadpool 2 کاترین کینرجان مالکوویچ بازیگر برندان گلیسونبازیگر فیلم نگهبان و جیکوب لاگلندبازیگر Maze Runner: The Scorch Trials در Joker 2 ایفای نقش خواهد کرد.



تحریریه مجله بازی یک گیمر