انیمه Spy x Family Code: White در باکس آفیس ژاپن شروع بسیار خوبی داشت


فقط اولین آمار عملکرد انیمه Spy x Family Code: White منتشر شده است که نشان از موفقیت این انیمه در باکس آفیس ژاپن دارد.

پخش فصل دوم انیمه Spy x Family با انتشار قسمت دوازدهم رسما به پایان رسید و فصل سوم هنوز تایید نشده است اما اخیرا انیمه Spy x Family Code: White منتشر شد و حالا طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیونانیمه Spy X Family در باکس آفیس ژاپن شروع موفقی داشته است. انیمیشن The Spy x Family Code: White در سه روز اول انتشار توانست بیش از 1.2 میلیارد ین ژاپن بفروشد.

انیمه Spy x Family Code: انیمه سفید در 433 سینما در سراسر ژاپن اکران شد و در مجموع 866000 بلیت فروخته شد و فروش آن در مجموع به 1224208.28 تریلیون ین یا 8.59 میلیارد ین در گیشه ژاپن رسید. میلیون دلار آمریکا انتظار می رود انیمه Spy x Family Code: White در اوایل سال 2024 در سراسر جهان منتشر شود و برنامه اکران خانگی هنوز اعلام نشده است، اما انتظار می رود طولانی مدت باشد.

تلاش لوید فورگر برای کنترل هواپیما در انیمیشن Spy x Family Code: White

Wait Studio و CloverWorks در حال تولید Spy x Family: Code White هستند که خالق آن Tatsuya Endo به عنوان مدیر اجرایی فعالیت می کند. تاکاشی کاتاگیری کارگردانی و ایچیرو اوکوچی فیلمنامه انیمه Spy x Family Code: White را نوشت. Takuya Eguchi، Atsumi Tanzekai، Saori Hayami، Tomoya Nakamura، Kento Kaku، Banjo Ginga، Shunsuke Takeuchi و Kenichiro Matsuda برای صداپیشگی شخصیت های خود در انیمه Spy x Family بازگشته اند.

تا به امروز 10 قسمت از مانگای Spy x Family نوشته و منتشر شده است. انیمه Spy x Family داستان یک مامور مخفی به نام لوید فورگر که با نام مامور گرگ و میش نیز شناخته می شود را دنبال می کند که برای جلوگیری از یک جنگ بزرگ ماموریتی خطرناک به کشوری دشمن دریافت می کند، جایی که باید با تشکیل یک خانواده خیالی به مدرسه ای نفوذ کند. برای ارتباط با فرد مورد نظر از سازمان. همسر خانواده به نام یور فورگر یک قاتل حرفه ای است و دختر خانواده به نام آنیا فورگر دارای قدرت تله پاتی است.

بخوانید  Où faut-il aller pour l'Aïd à Téhéran ?
تحریریه مجله بازی یک گیمر