بازی The Rise of the Ronin درجات سختی متفاوتی دارد


به گفته سازندگان Rise of the Ronin، این بازی سه سطح دشواری مختلف را به بازیکنان ارائه می دهد.

امروزه توسعه‌دهندگان بازی‌های ویدیویی را با سطوح دشواری مختلف ارائه می‌کنند تا مخاطبان بیشتری را راضی کنند. در این میان، بازی های Soulslike با ارائه گیم پلی چالش برانگیز طرفداران خاص خود را دارند و گیمرهای هاردکور از تجربه آنها لذت می برند. Team Ninja یکی از استودیوهایی است که بازی‌های شبیه به Souls را می‌سازد و به نظر می‌رسد که بازی آینده آنها Rise of the Ronin نیز همین روند را دنبال می‌کند.

تیم نینجا در مصاحبه اخیر تایید کرد که Rise of the Ronin سه گزینه دشواری متفاوت خواهد داشت. این استودیو افزود: واضح است که بازی های قبلی Team Ninja به سبکی طراحی نشده بودند که همه بازیکنان بتوانند آن را تجربه کنند. با این حال، ما می‌خواستیم Rise of the Ronin را برای مخاطبان بیشتری در دسترس قرار دهیم. ما سه حالت مختلف دشواری را در بازی ارائه می دهیم که در آن بازیکن می تواند یک گزینه را بر اساس ترجیحات خود انتخاب کند.

بازی Rise of the Ronin، انحصاری برای کنسول پلی استیشن 5 سونی از استودیوی Koi Tecmo Team Ninja

سطح دشواری برای بازیکنانی که می خواهند داستان را دنبال کنند و بدون چالش یا مشکل آن را تجربه کنند، آسان است. مدیوم حالت برای بازیکنانی خواهد بود که به تجربیات سخت عادت کرده اند. در نهایت، سختی سوم بیشتر با بازی های قبلی ما مطابقت دارد و عطش گیمرهای هاردکور و طرفداران روح مانند را برطرف می کند.

بسیاری از بازیکنان می توانند از این تنوع دشواری لذت ببرند. زیرا برخلاف تصور عمومی گیمرها، بازی های Team Ninja داستان هایی برای شنیدن دارند و به احتمال زیاد افراد زیادی دوست دارند این داستان را بشنوند، اما به دلیل چالش های شمشیرزنی و باس فایت ها نمی توانند برای انجام آن. از سوی دیگر، سطح دشواری چالش برانگیزی برای بازیکنان سولز در نظر گرفته شده است تا از نبردهای نفس گیر و شدید با سامورایی ها و دیگر دشمنان لذت ببرند.

بخوانید  Call Of Duty MW3 و Warzone Dune: Rule Of Fate – همه پاداش ها و چالش ها

.

تحریریه مجله بازی یک گیمر