انتشار اولین تریلر از انیمیشن جدید پیکسار و دیزنی به نام Elio

اولین پوستر انیمیشن الیو

یونس کبراب در نقش الیو، آمریکا فررا در نقش مادر الیو، جمیلا جمیل در نقش سفیر کوستا و برد گرت در نقش سفیر گریگون از جمله بازیگرانی هستند که به عنوان انیمیشن الیو و صداپیشگی حضور دارند. آدریان مولینا، دستیار کارگردان و فیلمنامه نویس انیمیشن کوکو تولید انیمیشن Elio را بر عهده دارد. همچنین اولین پوستر انیمیشن زیتون منتشر شده است که در ادامه مشاهده می کنید:

دانلود از آپارات

انیمیشن Elio در تاریخ 1 مارس 2024 (11 مارس 1402) اکران خواهد شد. علاوه بر این، Inside Out 2 یکی دیگر از انیمیشن های پیکسار در سال 2024 خواهد بود و دنباله Inside Out قرار است در تاریخ 14 ژوئن 2024 (25 ژوئن 1403) به سینماها برود. Elemental Animation انیمیشن بعدی پیکسار است که این جمعه در سینماها نمایش داده می شود.

سپتامبر گذشته بود که پیکسار و والت دیزنی از انیمیشن Elio رونمایی کردند و حالا طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تریلر انیمیشن Elio منتشر شد. در اولین تریلر انیمیشن Elio که امروز منتشر شد شاهد حضور سازمانی به نام Communiverse هستیم که الیو ناخواسته به عنوان نماینده زمین و کهکشان وارد این سازمان می شود و حالا باید با موجودات فرازمینی ارتباط و ارتباط برقرار کند. در زیر می توانید اولین تریلر انیمیشن Elio را تماشا کنید:

پیکسار و والت دیزنی امروز از اولین تریلر انیمیشن خود رونمایی کردند آنها Elio را منتشر کردند که در آن شاهد بخشی از اتفاقات این انیمیشن مورد انتظار هستیم.