امکان انتشار نسخه Xbox بازی Baldur’s Gate 3 در سال 2023


استودیو لارین امیدوار بود که نسخه Xbox Series XS بتواند Baldur’s Gate 3 را برای سال 2023 آماده کند.

این روزها استودیو لارین مشغول آماده سازی نسخه نهایی و به اصطلاح 1.0 بازی Baldur’s Gate 3 است و اخبار زیادی از آن منتشر می کند. این استودیو اخیرا اعلام کرده است که نسخه پلی استیشن 5 بازی با چند روز تاخیر در تاریخ 15 سپتامبر عرضه خواهد شد و در عوض نسخه PC بازی زودتر از تاریخ قبلی معرفی و در 12 آگوست در دسترس خواهد بود. حال موسس این استودیو ابراز امیدواری کرده است که نسخه Xbox Series X بازی اس در اواخر سال ۲۰۲۳ عرضه شود.

زمانی که بازی Baldur’s Gate 3 برای پلی استیشن 5 تایید شد، استودیو لارین گفت که این یک تجربه انحصاری برای این پلتفرم نیست و صرفاً به دلیل پیچیدگی ها و مشکلات فنی نسخه Xbox Series X است. کمی بعد در دسترس خواهد بود. اسون وینکز، کارگردان Baldur’s Gate 3 و بنیانگذار لارین استودیو اخیراً در مصاحبه ای با IGN گفت:

“آرزوی ما این است که نسخه Xbox Series X | بازی را به امسال بیاوریم. اعضای تیم تمام تلاش خود را کرده اند تا این نسخه زودتر آماده شود و از خودشان ناراضی هستند زیرا هنوز این اتفاق نیفتاده است! امیدوارم طرفداران این را درک می کنند؛ زیرا چنین مشکلی چیزی نیست که یک تیم سازنده بازی به آن اهمیت دهد، اما اتفاق می افتد و باید پذیرفته شود.”

Winx در ادامه توضیح داد که بازی Baldur’s Gate 3 آماده است و می خواهند همه کاربران بتوانند زودتر آن را تجربه کنند. به همین دلیل، تیم سازنده می خواهد این بازی را در اسرع وقت برای تمامی پلتفرم های ممکن منتشر کند و تمام تلاش خود را می کنند تا این اتفاق بیفتد.

بخوانید  Arma Dev درباره استفاده از این بازی به عنوان فیلم اخبار جعلی در طول جنگ در اوکراین صحبت می کند

در پایان، Winx توضیح داد که اگر می‌خواهند بازی را برای همه پلتفرم‌ها همزمان منتشر کنند، باید تاریخ انتشار نسخه نهایی را دوباره به عقب برسانند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر