الن ویک می تواند به Dead by Daylight بیاید


لیست شخصیت های قابل بازی Dead by Daylight احتمالا با اضافه شدن الن ویک گسترش خواهد یافت.

بازی Dead by Daylight شخصیت های به یاد ماندنی سریال های ترسناک را گرد هم آورد. از آلبرت وسکر از سری Resident Evil و چاکی از Child's Play گرفته تا Xenomorph از سریال Alien و البته نیکلاس کیج. استودیو Behavior Interactive تا کنون محتوای هیجان انگیزی را برای این بازی ترسناک چندنفره منتشر کرده است و حالا سازنده با یک توییت جدید به شخصیت بعدی بازی اشاره می کند.

حساب رسمی توییتر Dead by Daylight تصویری متحرک از یک چراغ قوه ساده قدیمی منتشر کرد که پرتوی از نور را به تاریکی اطراف می‌تاباند. طرفداران به سرعت حدس زدند که این تصویر گیف مربوط به سری آلن ویک Remedy است. همچنین کایل رولیکارگردان الن ویک 2 نیز توییتی با مضمون مشابه را پسندید.

باید دید آیا الن ویک به بازی Dead by Daylight اضافه می شود، نقش قاتل را بازی می کند یا به عنوان یک بازمانده ظاهر می شود. زیرا این نویسنده پتانسیل ایفای نقش در هر دو مورد را دارد. صرف نظر از این، استودیو Behavior Interactive جزئیات بیشتری را امروز، ۱۹ ژانویه ۱۴۰۲ (۹ ژانویه ۲۰۲۴) با طرفداران به اشتراک خواهد گذاشت.

دانلود ویدیو آپارات

بازی Dead by Daylight هم اکنون بر روی پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس در دسترس است. ایکس باکس سری اس، نینتندو سوییچ، رایانه شخصی، اندروید و iOS را می توان تجربه کرد. این اثر بیش از 60 میلیون بازیکن را جذب کرده است.

بخوانید  امکان معرفی بازی جدید ساخته شده توسط Psychonauts در نمایشگاه Xbox قوی تر شده است.
تحریریه مجله بازی یک گیمر