اعلام تاریخ شروع Gen V، زیر مجموعه The Boys universe


شبکه آمازون سرانجام تاریخ شروع سری Gen V، سری اسپین آف The Boys را تایید و اعلام کرد.

آمازون در کنار ساخت فصل چهارم سریال The Boys در حال ساخت اسپین آف نیز بر اساس این سریال است. در حال حاضر در آخرین اخبار سینما و تلویزیونتاریخ شروع این سریال اعلام شد. آمازون رسما اعلام کرده است که پخش سریال Gen V از تاریخ 29 سپتامبر (7 مهر) با انتشار همزمان سه قسمت اول آغاز می شود و قسمت های باقی مانده به صورت هفتگی منتشر می شود. آخرین قسمت از فصل اول این سریال در تاریخ 3 نوامبر در آمازون منتشر خواهد شد.

پاتریک شوارتزنگر، لیز برادوی، ژز سینکلر، چنس پردومو، شلی کان، مدی فیلیپس، لاندون تور، درک لو، آسا جرمن، شان پاتریک توماس و مارکو پیگوسیجزو بازیگران سریال Gen V هستند و ایفای نقش کرده اند. اریک کریپکی، ایوان گلدبرگ، ست روگن و جیمز ویور که به عنوان تهیه کننده اجرایی در سریال پسران در کنار نیل اچ. موریتز و پاوان شتی، آنها همچنین به عنوان تهیه کننده اجرایی در سریال اسپین آف The Boys نقش داشتند.

رویدادهای سری Gen V در کالجی که توسط Vought International تأسیس شده است، اتفاق می‌افتد، جایی که دانش‌آموزانی با قدرت‌های ابرقهرمانی در آن تحصیل می‌کنند. این سریال قرار است دارای محتوای بزرگسالان و دارای رتبه R باشد که قرار است زندگی این دانش آموزان را بررسی و مدیریت کند و همچنین این ابرانسان ها قرار است توانایی های فیزیکی، ذهنی و اخلاقی خود را برای ورود رسمی به دنیای ابرقهرمانان اثبات کنند.

سریال اسپین آف The Boys ترکیبی از رمان های Hunger Games و آثار دانشجویی و دانشگاهی توصیف شده است که لحن طنز سری Boys را نیز حفظ خواهد کرد. سریال Gen V در 8 قسمت تولید می شود. همچنین طرفداران سریال The Boys برای فصل چهارم این سریال باید تا سال 2024 منتظر بمانند.

بخوانید  تایید عرضه بازی Mordhau برای کنسول ها
تحریریه مجله بازی یک گیمر