اعضای پرایم آمازون می توانند از 8 بازی رایگان در این ماه لذت ببرند


اعضای آمازون پرایم گزینش متنوعی از بازی‌های با طعم قدیمی را دارند که منتظر آن هستند در فوریه امسال، زیرا اکتشاف زمین‌های بایر هسته‌ای، اقدام انفجار فضایی، و یک معمای قتل قدیمی به صورت رایگان در دسترس خواهند بود. مرکز بازی اصلی.

Fallout و Breakout: راه اندازی مجدد در ابتدای ماه. Fallout اصلی هنوز هم یک سفر جذاب در دنیایی است که از اثرات آرماگدون هسته‌ای می‌پیچد. برخلاف بازی‌های مدرن، این یکی یک CRPG قدیمی است. Breakout: Recharged با کمک مگان مک دافی، آهنگساز بازی های ویدیویی برنده جایزه، بازی اصلی آجر شکن را با جلوه های بصری صیقلی، سطوح چالش برانگیزتر، و موسیقی متن جذاب، دوباره اختراع می کند.

برنامه بازی پرایم برای ژانویه 2024

1 فوریه

  • افتادن
  • فرار: بارگذاری مجدد

8 فوریه

  • فرماندهی موشک: بارگذاری مجدد

15 فوریه

  • بایگانی جنایت: قتل های الفبایی – نسخه مجموعه
  • طوفان 4000

21 فوریه

29 فوریه

برنامه بازی Amazon Prime برای فوریه 2024
برنامه بازی Amazon Prime برای فوریه 2024

در 8 فوریه، سفر نوستالژیک با ادامه دارد فرماندهی موشک: بارگذاری مجدد. درست مانند بازی اصلی آرکید، این نسخه 2022 شامل دفاع از شهرهای شما در برابر بمباران موشکی و حمله به ارتش های مکانیزه است. این بازی به صورت انفرادی یا مشارکتی قابل بازی است و شما می‌توانید در این بازی بالاترین جدول امتیازات را به دست آورید. در 15 فوریه شاهد دو بازی دیگر به Prime Gaming Hub خواهیم بود. بایگانی جنایت: قتل های الفبایی و طوفان 4000. Criminal Archives یک بازی رمز و راز نقطه و کلیک است که در آن باید چندین قتل را با استفاده از قدرت منطقی کسر خود حل کنید، و Tempest 4000 یک تیرانداز با لوله جالب بر اساس Tempest اصلی است.

بخوانید  مایکروسافت: Call of Duty به بازیکنان اجازه نمی‌دهد فقط یک پلتفرم را بپذیرند

در اواخر این ماه، می‌توانید Blade Assault، یک پلتفرمر اکشن روگلیت دوبعدی با هنر پیکسلی واضح، و Gravitar: Recharged، بازی آرکید دیگری که برای دوران مدرن احیا شده است را ببینید.

طبق معمول، چیزهای بیشتری از طریق استریم ابری در کانال بازی پرایم آمازون لونا در دسترس هستند. مشترکین می توانند Trackmania، Inertial Drift، Garfield Lasagna Party، Kunai و The Jackbox Party Pack 10 را بدون هزینه اضافی در طول ماه فوریه بازی کنند.

اگر به هر یک از بازی‌ها علاقه دارید اما در حال حاضر عضو Prime نیستید، مشترکین جدید می‌توانند برای یک دوره آزمایشی رایگان 30 روزه ثبت نام کنیدو هزینه اشتراک یک ماهه آن 15 دلار است. وقتی بازی ها را ادعا کردید، برای همیشه مال شما هستند. بنابراین، خرید اشتراک یک ماهه راهی ارزان برای به دست آوردن چند عنوان جدید برای مطالب عقب افتاده شما است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر