تریلر Dragon's Dogma 2 کلاس Warfarer و طاعون اژدهای اسرارآمیز را معرفی می کند.



کپکام همیشه دو ماه قبل از انتشار، محتوای جدید Dragon's Dogma 2 را اعلام می کند. در طول آخرین State of Play، Capcom کلاس جدید Warfarer و همچنین مفاهیم Dragonsplague و Vocational Mastery را معرفی کرد.

Vocations نسخه دوره های Dragon's Dogma هستند. از طریق تسلط حرفه ای، می توانید با استادان حرفه ای ارتباط برقرار کنید تا مشاغل خاصی را باز کنید یا مهارت های سطح بالا را بیاموزید. The Warfarer Vocation، چیزی منحصر به فرد برای شخصیت بازیکن، به شما امکان می دهد بین زرادخانه متنوعی از سلاح ها جابجا شوید و مهارت ها را از چندین استاد حرفه ای یاد بگیرید. همچنین به بازیکن اجازه می‌دهد تا با استفاده از مهارت‌های چند حرفه، ترکیب‌های ترکیبی سفارشی ایجاد کند.

در حال پخش: تریلر بازی Dragon's Dogma 2 – اکشن

یکی از معروف‌ترین ویژگی‌های Dragon's Dogma 2 آزادی شخصی‌سازی سبک بازی‌تان است. همانطور که در آخرین تریلر مشاهده می‌کنید، می‌توانید با سلاح‌هایی از شمشیرهای استاندارد گرفته تا محدوده جادویی دوربرد به دشمنان حمله کنید. Warfarer با توانایی منحصر به فرد خود به بازیکنان اجازه می دهد تا با سلاح های مختلف آزمایش کنند، به این آزادی اضافه می کند. با این حال، توجه به نکات منفی مهم است: آمار پایه پایین Warfarer به این معنی است که بر سایر مشاغل با نقاط قوت تخصصی تر تسلط ندارد.

اطلاعیه های دیگر شامل توضیحی در مورد طاعون اژدها، یک “بیماری مسری” بود که فقط پیاده ها (اعضای حزب شما) را تحت تاثیر قرار می دهد. علیرغم آنچه که اصطلاح “بیماری” ممکن است نشان دهد، پیاده های مبتلا به طاعون اژدها در واقع قوی تر و جسورتر می شوند. شایعات می‌گویند که فردی که به مرحله پایانی طاعون اژدها می‌رسد می‌تواند یک “فاجعه ویرانگر” ایجاد کند، اگرچه سوابق رسمی درباره صحت یا عدم صحت این موضوع تردید دارند.

Dragon's Dogma 2 12 سال بعد از Dragon's Dogma اصلی که پس از اولین نمایشش در سال 2012 به یک کلاسیک کالت تبدیل شد، عرضه شد. Capcom یک MMORPG را بر اساس همان تنظیمات به نام Dragon's Dogma Online در سال 2015 منتشر کرد، اما در اواخر سال 2019 سرورها را به دلیل تعطیلی سرورها خاموش کرد. کاهش تعداد بازیکنان این یک انحصاری ژاپنی بود، بنابراین نمی توانست از یک پایگاه جهانی طرفداران لذت ببرد. امیدواریم Dragon's Dogma 2 آن را تغییر دهد.

بخوانید  بررسی مانیتور Xeneon Flex کورسیر؛ تخت یا خمیده به انتخاب شما

می توانید پیش نمایش GameSpot از Dragon's Dogma 2 را در نمایشگاه بازی توکیو مشاهده کنید. اگر هنوز پیش‌سفارشی ندارید، می‌توانید همین الان با یک قاب SteelBook رایگان آن را دریافت کنید. تا 22 مارس 2024، زمانی که Dragon's Dogma 2 برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری X|S عرضه می شود، فرصت دارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر