بازی Palworld رکوردهای فوق العاده بیشتری را ثبت کرد


به دنبال موفقیت بازی Palworld، استودیوی سازنده این بازی آمار جدیدی از تعداد بازیکنان و فروش این بازی اعلام کرده است.

پس از اعلام تجربه بازی Palworld در ایکس باکس توسط ۷ میلیون بازیکن، استودیوی PocketPair اکنون اعلام کرده است که تعداد بازیکنان این اثر از ۱۹ میلیون نفر فراتر رفته است. استودیو Pocketper همچنین اعلام کرد که این بازی 12 میلیون نسخه بر روی پلتفرم استیم فروخته است. این استودیو پیش از این آمار فروش بازی را با بیش از 8 میلیون نسخه اعلام کرده بود.

Palworld شامل یک دنیای وسیع و چندین جزیره است که بیش از 100 گونه از حیوانات به نام پال در آن حضور دارند. بازیکنان می توانند عرشه ها را جمع آوری کنند و از آنها برای مبارزه یا کمک به پایگاه خود با ساختن، پخت و پز و غیره استفاده کنند. بازیکنان در حین کاوش در این محیط اسرارآمیز با اعضای گروه های مختلف روبرو می شوند که می توانند با به دام انداختن این اعضا با آنها مبارزه کنند یا تسلیم شوند. همچنین دشمنان ویژه و ممتازی به نام Alpha Pals وجود دارند که بازیکنان می توانند آنها را نیز جمع آوری کنند.

این بازی در طی اظهارات اخیر نینتندو در مورد شباهت شخصیت‌های Paulworld به سری Pokemon بحث‌برانگیز بود و نینتندو اعلام کرد که در حال بررسی این اثر است و «اقدامات لازم را برای رسیدگی به نقض استفاده غیرقانونی از حقوق Pokemon انجام خواهد داد. “.

بازی Palworld اکنون در Early Access در Xbox Series X Xbox Series S، Xbox One، PC و Xbox Game Pass را می توان تجربه کرد. استودیو Pocketper اعلام کرد که ویژگی‌های جدیدی مانند PvP، cross-play، باس‌های جدید Raid و بهبود ساختمان را در به‌روزرسانی‌های آینده اضافه خواهد کرد.

بخوانید  تاریخ پایان پشتیبانی از بازی Marvel's Avengers اعلام شد
تحریریه مجله بازی یک گیمر