مایکروسافت: Call of Duty به بازیکنان اجازه نمی‌دهد فقط یک پلتفرم را بپذیرند

مایکروسافت در بیانیه جدید خود به CMA ادعا می شود که بازی های Call of Duty باعث پذیرش یک پلتفرم توسط کاربر نمی شود و بازیکنان آن نه خاص هستند و نه منحصر به فرد.

مدیرعامل اکتیویژن بلیزارد روز گذشته اعلام کرد که این شرکت آماده است تا تمام تلاش خود را برای تایید توافق خرید مایکروسافت و مبارزه برای آن انجام دهد. مایکروسافت در بخشی دیگر از این بیانیه مدعی شد که GTA 6 در سال 2024 منتشر خواهد شد.

در همین حال، سونی می گوید مایکروسافت به دنبال این است که پلی استیشن شبیه نینتندو شود. در این بیانیه همچنین مشخص شد که پلی استیشن 6 به عنوان کنسول بعدی سونی حداقل تا سال 2027 عرضه نخواهد شد.

به نظر می رسد که اختلاف بین مایکروسافت و سونی بر سر خرید اکتیویژن بلیزارد به این زودی ها پایان نخواهد یافت. ایکس‌باکس در استدلال جدید خود مبنی بر اینکه بازی‌های Call of Duty آنطور که سونی ادعا می‌کند در به چالش کشیدن اصول بازار رقابتی مؤثر نیستند، بیان می‌کند که «در مقایسه با سایر گیمرهایی که طرفدار سایر سری‌های بازی محبوب هستند، بازیکنان Call of Duty «خاص» یا «خاص» نیستند. از نظر هزینه یا تعامل با کاربر، منحصر به فرد است.”

در متن زیر بیانیه مایکروسافت به CMA آمده است: “Call of Duty باعث پذیرش پلتفرم نمی شود. داده های پلتفرم ایکس باکس نشان می دهد که بین سال های 2016 تا 2022، درصد قابل توجهی از بازیکنان جدید Xbox هرگز محتوای Call of Duty را بازی نکرده یا خریداری نکرده اند و فقط یک درصد کمی از این تعداد، Call of Duty را به عنوان اولین بازی خریداری شده خود ذکر کرده اند. اعداد به دست آمده با این ادعا که Call of Duty باعث پذیرش یک پلتفرم توسط کاربر می شود، مطابقت ندارد.

بخوانید  تریلر جدید Godzilla x Kong میراث هیولا را به نمایش می گذارد

Call Of Duty و قرارداد مایکروسافت با Activision Blizzard

تحریریه مجله بازی یک گیمر