تریلر جدید Godzilla x Kong میراث هیولا را به نمایش می گذارد

برادران وارنر آغاز پیش فروش بلیط ها را نشان می دهد Godzilla x Kong: The New Empire تریلرها و پوسترهای جدیدی از این فیلم منتشر کرده است.

به قول دیگری اخبار سینما و تلویزیونتریلرها و پوسترهای جدید بازی Godzilla vs. کنگ آزاد شد. برادران وارنر امروز از آغاز پیش فروش بلیت های فیلم Godzilla x Kong: The New Empire خبر دادند و تریلر جدیدی از این فیلم منتشر کردند که در آن تصاویری از فیلم Godzilla و Kong: Skull Island و سپس تصاویر جدیدی از فیلم Godzilla x Kong نمایش داده می شود که می توانید این نمایش را در زیر مشاهده کنید:

دانلود از آپارات

در طول تریلر جدید فیلم، گودزیلا و کینگ کونگ را می توان دید که با هم برای مبارزه با اسکار کینگ و چیمو کار می کنند. همچنین پوسترهای جدیدی برای Godzilla x Kong: The New Empire منتشر شده است که این پوسترها برای تبلیغ فیلم در IMAX، Dolby، RealD 3D و Screen در نظر گرفته شده است.

طبق خلاصه داستان منتشر شده، فیلم Godzilla x Kong: The New Empire پس از وقایع Godzilla vs Kong اتفاق می افتد. کنگ گودزیلا و کنگ را دنبال می‌کند، زیرا با تهدیدی جدید، پنهان و ناشناخته روبرو می‌شوند که به دنیای ما رسیده است و گودزیلا و کنگ به تنهایی قادر به شکست آن نیستند و وجود آنها و ما را به چالش می‌کشد. این خلاصه از طرفداران دعوت می کند تا نبرد هیولاهای غول پیکری را که زندگی انسان ها به آنها مرتبط است، ادامه دهند.

برایان تایری هنری، هتل کایلی، ربکا هال، دن استیونز، والا چن، الکس فرنس، ریچل هاوس آنها از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Godzilla x Kong: The New Empire نقش آفرینی می کنند. آدام وینگاردگودزیلا در مقابل کارگردانی این فیلم بر عهده کنگ است. تری روسیو، جرمی اسلیتر و سایمون برت آنها مسئول نوشتن فیلمنامه Godzilla x Kong: The New Empire بودند.

بخوانید  معرفی مارول اسنپ بازی موبایل Heroes of the Marvel Cards

Godzilla x Kong: The New Empire در تاریخ 29 مارس 2024 (10 آوریل 1403) اکران سینماها خواهد شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر