معرفی مارول اسنپ بازی موبایل Heroes of the Marvel Cards

هر یک از کارت های بازی شامل دو عدد است، عدد نارنجی برای قدرت و عدد آبی برای سطح انرژی بازیکن. اگر انرژی کافی داشته باشد می تواند در نوبت خود از کارت های بیشتری استفاده کند.

هر کارت بازی حاوی دو عدد است، عدد نارنجی برای قدرت و عدد آبی برای سطح انرژی بازیکن. اگر انرژی کافی داشته باشد می تواند در نوبت خود از کارت های بیشتری استفاده کند. پس از اینکه هر دو بازیکن کارت های خود را گذاشتند، بسته به قدرت کارت، منطقه به نفع یکی از بازیکنان پر می شود و این روند برای چندین دور ادامه می یابد و در پایان هرکس حداقل دو ناحیه را تصاحب کرده باشد برنده می شود. بازی نکته ای که باید به آن توجه کنید این است که در هر منطقه چهار نقشه وجود دارد و باید از همان ابتدای بازی استراتژی مناسبی داشته باشید وگرنه ممکن است دچار مشکل شوید!

بدون شک یکی از بهترین قسمت های بازی موسیقی متن و دیالوگ هایی است که در طول مسابقه می شنوید. موسیقی هیجان انگیزی که در طول مسابقه پخش می شود، بازی را بسیار جذاب و لذت بخش می کند. ضمن اینکه در طول مسابقات مکالمات از پیش تعیین شده ای وجود دارد که در نوع خود جالب و جذاب است. گرافیک خاص بازی یکی دیگر از نقاط قوت مارول اسنپ است که با افکت های فراوان خود به راحتی مخاطب را به خود جذب می کند. در مجموع می توان گفت که بازی Marvel Snap که توسط Nuverse Studio ساخته شده است، یک اثر هیجان انگیز و رقابتی است که می تواند علاوه بر طرفداران قدیمی مارول، کسانی را که ذوق چندانی برای دنیای مارول ندارند، به راحتی سرگرم کند.

بخوانید  سفر فضایی در Star Wars Outlaws هیجان انگیز خواهد بود

در همین ابتدا لازم به ذکر است که اگر با دنیای مارول و ویژگی های مثبت و منفی آن آشنایی ندارید، باز هم از تجربه آن لذت خواهید برد و شاید به دنیای مارول علاقه مند شوید. بازی به گونه‌ای است که بازیکنان باید دو منطقه از سه منطقه موجود را در نبردهای تن به تن برنده شوند و البته با امکاناتی که وجود دارد هرگز این حس را به شما نمی‌دهد که قطعاً بازی را می‌بازید یا می‌برید. در شروع هر بازی، هر بازیکن دارای دو کارت است که باید یکی از آنها را در یکی از سه ناحیه مقابل خود قرار دهد، سپس دکمه پایان را فشار داده و منتظر حرکت حریف خود باشد.

این یک تریلر رقابتی است که توسط استودیو Nuverse ساخته شده است که می تواند به راحتی طرفداران مارول و کسانی را که علاقه زیادی به دنیای مارول نداشته اند سرگرم کند.

بسیاری از بازی های دنیای مارول تاکنون برای موبایل منتشر شده اند که هر کدام سبک و سبک خاص خود را دارند. برخی از آن‌ها سعی می‌کنند با داستان‌گویی مخاطبان خود را به گونه‌ای جذب کنند که آنها را دنبال کنند و در برخی از این بازی‌ها مانند Marvel Contest of Champions فقط سرگرمی‌های موقتی ایجاد می‌کنند. اگرچه دنیای مارول مملو از شخصیت های مثبت و منفی است، اما هنوز یک بازی کارتی بر اساس آن منتشر نشده است و MARVEL Battle Lines شاید تنها بازی کارتی موبایل مارول باشد که موفقیت چندانی کسب نکرده است. حال در این مقاله قصد داریم به معرفی جدیدترین بازی دنیای مارول بپردازیم که کارتی جذاب است. با معرفی کامل بازی مارول اسنپ با یک گیمر همراه باشید.

بخوانید  نام رسمی فیلم The Conjuring 4 فاش شد

بازی موبایل مارول اسنپ


بازی مارول اسنپ به تازگی برای اندروید و آیفون منتشر شده است و می توانید آن را از لینک های زیر دانلود کرده و از تجربه جذاب بازی کارتی لذت ببرید.

اگر در یک مسابقه برنده شوید، امتیاز و طلا دریافت خواهید کرد که می توانید از آنها برای خرید کارت های جدید و قدرتمندتر و همچنین ارتقای سایر کارت ها استفاده کنید. این بازی همچنین دارای یک سری چالش های هفتگی است که به شما امکان می دهد با تکمیل دقیق و به موقع آنها امتیاز و طلای بیشتری کسب کنید. در قسمت Collection Level بازی، پس از ارتقا سطح بازیکن، با وارد شدن به این قسمت می توانید کارت ها و آیتم های مختلفی را دریافت کرده و در طول بازی از آنها استفاده کنید.یکی از ویژگی های خوب بازی، سرورهای پیش فرض پایین آن است که می توانید از آنها استفاده کنید. می تواند به راحتی به یک مسابقه متصل شود و همچنین حریف خود را خیلی سریع پیدا کند.

در این مقاله یک گیمر بازی موبایل مارول اسنپ را معرفی کردیم که در آن باید با استفاده از کارت های قهرمان مختلف با رقبای خود مبارزه کنید.

دانلود بازی مارول اسنپ