نمای کلی سیستم نبرد Midnight Suns مارول در تریلر جدید بازی


استودیو در جدیدترین تریلر بازی Marvel’s Midnight Suns، Firaxis سیستم کامل مبارزه بازی را به نمایش گذاشت.

Marvel’s Midnight Suns جدیدترین بازی نقش آفرینی مبارزاتی نوبتی استودیو Firaxis است که یک هفته دیگر منتشر می شود. این سازنده تا کنون لیست بزرگ ابرقهرمانان این بازی را در ویدئوهای زیادی به نمایش گذاشته و گیم پلی آن ها را به نمایش گذاشته است. تریلر جدیدی از بازی Marvel’s Midnight Suns به تازگی منتشر شده است که در آن می‌توانیم نگاهی کامل به بخش مبارزه‌ای بازی شامل کارت‌های قدرت، مهارت‌های مختلف و غیره داشته باشیم.

پس از انتخاب تیمی متشکل از سه قهرمان مارول، بازیکنان باید در نبردهای نوبتی با دشمنان بی‌شماری HYDRA شرکت کنند. در سیستم نبرد بازی، بازیکنان به جای انتخاب آزادانه قدرت و مهارت های هر شخصیت، باید از کارت ها استفاده کنند. بسته به نوع کارت ها، بازیکنان می توانند متحدان خود را در نبرد تقویت کنند، به دشمنان در یک منطقه حمله کنند یا آنها را پرتاب کنند. استفاده از کارت های بازی خاص مستلزم مصرف قهرمانی است که به مرور زمان در طول بازی ایجاد می شود.

با این حال، برخی از قهرمانان می توانند سرعت تولید قهرمانی را افزایش دهند و در نتیجه مزایای قابل توجهی برای متحدان خود داشته باشند. Marvel’s Midnight Suns دارای یک قلعه متروکه به نام Abbey است که بازیکنان می توانند به عنوان یک شکارچی وارد آن شوند. در این قلعه مکان های مختلفی برای گفتگو با دیگر ابرقهرمانان، استراتژی مبارزه، کشف اسرار و جشن وجود دارد.

دانلود از آپارات

بخوانید  دوره چند نفره رایگان Call Of Duty Modern Warfare 2 از این هفته با نقشه جدید آغاز می شود

بازی Marvel’s Midnight Suns قرار است در تاریخ 2 دسامبر برای پلتفرم های رایانه های شخصی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس منتشر شود.Xbox Series S منتشر خواهد شد. نسخه های نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان این بازی در تاریخ متفاوتی عرضه خواهند شد.

نظر شما در مورد این خبر چیست؟ آن را با ما به اشتراک بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر