فروشگاه اپیک گیمز احتمالاً هر روز یک بازی رایگان در طول کریسمس ارائه خواهد کرد

در کریسمس ۲۰۱۹، فروشگاه Epic Games دقیقا ۱۲ بازی را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار داد و در سال‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ تعداد این گونه آثار به ۱۵ بازی افزایش یافت. اخیراً از Bilbil-Kan در مورد تکرار این فعالیت تبلیغاتی Epic Games در سال جاری سؤال شد و او پاسخ داد که بازیکنان باید منتظر باشند تا این برنامه بین 15 دسامبر 2022 و 10 ژانویه 2023 (24 دسامبر تا 20 دسامبر 1401) اجرا شود. بودن

از زمان راه‌اندازی در دسامبر ۲۰۱۸، فروشگاه اپیک گیمز بازی‌های رایگان زیادی را در اختیار کاربران خود قرار داده است. سال گذشته این فروشگاه 89 بازی رایگان با ارزش کل 2120 دلار به بازیکنان داد. البته در سال 2020، 103 بازی رایگان به کاربران ارائه شد. Epic می گوید بازیکنان در سال گذشته بیش از 765 میلیون بازی رایگان به حساب خود اضافه کردند.

به گفته Billbil-kun، کاربران فروشگاه Epic Games می توانند هر روز یک بازی رایگان در طول کریسمس دریافت کنند.

در حال حاضر، فروشگاه Epic Games حداقل یک بازی رایگان در هفته ارائه می دهد. بازیکنان می توانند بازی جنگی فضایی استودیو Motive Wars: Squadrons را تا اول دسامبر دریافت کنند. در بازه زمانی 1 دسامبر تا 8 دسامبر (10 تا 17 دسامبر) دو بازی Fort Triumph و RPG in a Box به صورت رایگان در دسترس خواهند بود.

از سوی دیگر، اعضای سرویس Amazon Prime Gaming در حال حاضر می توانند 7 بازی رایانه ای را بدون صرف هزینه دریافت کنند. فهرست رایگان Prime Gaming در نوامبر 2022 شامل Fallout New Vegas: Ultimate Edition، WRC 9: FIA World Rally Championship، Indiana Jones and the Last Crusade، Last Day of June، Etherborn، Whispering Willows و Facility 47 Is است.

بخوانید  ساخت ریبوت فیلم Highlander با بازی هنری کویل توسط کارگردان جان ویک

در میان آخرین اخبار بازی، متوجه شدیم که فروشگاه Epic Games احتمالاً هر روز یک بازی رایگان در طول کریسمس به بازیکنان ارائه می دهد. این ادعا توسط یکی از کاربران Dealabs به نام Billbil-kun مطرح شد که چندین بار بازی‌های Epic Games Store، PlayStation Plus و Xbox Game Pass را به درستی فاش کرده بود.