استودیو Arkin در آینده به ساخت بازی های شبیه سازی همهجانبه ادامه خواهد داد

بازی های شبیه سازی همه جانبه معمولا نقش آفرینی و اول شخص با تمرکز جدی بر آزادی کامل بازیکن هستند و در سال های اخیر به ندرت شاهد تولید چنین بازی هایی در اندازه AAA و گران قیمت بوده ایم. سری Dishonored و بازی Prey که هر دو توسط استودیو Arkin ساخته شده اند، از آثار قابل توجه این سبک در سال های اخیر هستند.

استودیوی بازی سازی Arkane که به عنوان یکی از معدود سازندگان بازی های سبک Immersive Sim شناخته می شود، قصد دارد در آینده نیز به ساخت چنین بازی هایی ادامه دهد.

“[در Redfall] باید ببینید آیا می‌توانید وارد مزرعه‌ای شوید که در دوردست پیدا کرده‌اید، از برج‌های دیده‌بانی بالا بروید یا وارد خانه‌ای در دنیای بازی شوید و تمام یادداشت‌های پراکنده را بخوانید. برخی از قدرتمندترین لحظات Redfall از طریق این ماموریت های غیرمتمرکز در دنیای بازی رخ می دهد.غوطه ور شدن در جهان و محیط های بازی و درگیری های اکشن در لحظه بعد. این فضا و فضایی بود که از ابتدا قصد داشتیم ایجاد کنیم.»

نظر کاربران یک گیمر در این مورد چیست؟ شما می توانید نظر خود را با ما و دیگران در میان بگذارید.

رئیس استودیوی بازی سازی Arkin تایید کرده است که این شرکت در آینده به ساخت بازی های همه جانبه به سبک سیم کارت بازخواهد گشت.

حال هاروی اسمیت، مدیر استودیو آرکین تایید کرده است که کار بازی سازان این استودیو با بازی هایی در این سبک تمام نشده است و احتمالا در آینده با بازی های جدید و فراگیر سیم آرکین روبرو خواهیم بود. اسمیت می گوید که ردفال این فرصت را برای تیم فراهم کرد تا تجربه ای در جهان باز متفاوت از بازی های بسته و نسبتا خطی داشته باشند. اسمیت توضیح می دهد:

بخوانید  برخی از طرفداران Overwatch 2، اسکین جدید Widowmaker را "Pay to Lose" می نامند

بازی تیراندازی جهان باز Redfall که توسط شعبه آستین استودیو Arkin در حال توسعه است، در تاریخ نامشخصی در نیمه اول سال 2023 برای Xbox Series X، Xbox Series S و PC منتشر خواهد شد. در هفته های اخیر شایعاتی مبنی بر عرضه این بازی در ماه می به گوش می رسد و برای تایید رسمی باید منتظر اخبار بیشتری از استودیوهای آرکین و بتسدا باشیم.

در این بازی بازیکنان می توانند برای زنده ماندن در شهر Redfall واقع در ایالت ماساچوست، از بین چهار شخصیت که هر کدام دارای توانایی ها و توانایی های منحصر به فردی برای مبارزه با موجودات خون آشام مانند هستند، تلاش کنند. سازندگان بازی همچنین تایید کرده‌اند که تجربه Redfall به‌صورت تک‌نفره امکان‌پذیر است و نیازی به استفاده از ویژگی بازی cooperative برای دسترسی به بخش‌ها و بخش‌های خاصی از گیم‌پلی نیست. این بازی از روز انتشار روی Xbox Game Pass نیز در دسترس خواهد بود.

تحریریه مجله بازی یک گیمر