ایکس باکس اورئوهای رسمی بالاخره آمدند

در دیگر اخبار Xbox، مایکروسافت در حال آماده شدن برای یک رویداد پیش نمایش توسعه دهندگان در 25 ژانویه با اخبار مربوط به عناوین آینده مانند Redfall و بازی جدید Forza Motorsport.

مایکروسافت با شرکت پشتیبان Oreos برای ایجاد Xbox Oreos با مارک ویژه در اروپا شریک شده است. مایکروسافت، کوکی ها سطح جدیدی از بازی را به ایکس باکس می آورند در یک پست وبلاگ گفت.

کوکی‌های Oreo جدید در 22 کشور در سراسر اروپا در دسترس خواهند بود. افرادی که کوکی ها را خریداری می کنند می توانند نمادها را به ترتیب صحیح وارد کنند تا محتوای با موضوع Oreo را در بازی هایی مانند Halo Infinite، Sea of ​​Thieves و Forza Horizon 5 باز کنند. همچنین جوایز بزرگتری به شکل “سخت افزار سفارشی Oreo، ” و همچنین کنسول های ایکس باکس و اشتراک های Game Pass Ultimate.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

گالری

می‌توانید محتوای Xbox x Oreo را در زیر بررسی کنید، که شامل یک پوسته کوکی مخصوص برای Halo Infinite Spartan شما، یک بادبان Oreo برای کشتی شما در Sea of ​​Thieves، و یک رنگ با مضمون Oreo برای ماشین شما در Forza Horizon 5 است.

اسپارتان خود را شبیه یک اوریو کنید
اسپارتان خود را شبیه یک اوریو کنید

شش طرح مختلف برای خوردن وجود دارد، از جمله کوکی هایی با آرم ایکس باکس، و همچنین دکمه های کنترلر A، B، X، و Y. طرح پنجم کوکی بر روی فلش جهت تمرکز دارد. آنها را در زیر بررسی کنید.

Xbox Oreos... بالاخره
Xbox Oreos… بالاخره