هیو جکمن از «Old School»، یک برنامه تمرینی طبیعی برای حذف شدن برای Deadpool 3 استفاده می کند.

جکمن یک بار دیگر برای فیلم Deadpool 3 پنجه های آدامانتیوم ولورین را می شکند و برای آماده شدن برای این نقش، بازیگر شش ماه وقت می گذارد تا به حالت رزمی بازگردد. جکمن که در حال حاضر در «مرد موسیقی» در برادوی بازی می‌کند، اضافه کرد که انجام هشت نمایش در هفته که شامل آواز و رقص زیاد است، به او پایه خوبی برای شروع تمرینات سخت‌گیرانه‌اش داد، و به آرامی آن را افزایش داد و برای چندین ماه ادامه داد.

ما از زمانی که کارم را تمام کردم شش ماه فرصت داریم [The Music Man] جکمن توضیح داد که وقتی فیلمبرداری را شروع می کنم. “و من هیچ کار دیگری انجام نمی دهم. من با خانواده ام خواهم بود و تمرین خواهم کرد. این کار من برای شش ماه خواهد بود. و من در حال حاضر در شرایط بسیار خوبی هستم. یک چیز در مورد هشت نمایش در هفته در برادوی، آواز و رقص وجود دارد، این است که من در وضعیت خوبی هستم. پس من سالم هستم. من نقطه شروع خوبی دارم.”

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

Deadpool 3 در حال حاضر قرار است در تاریخ 6 سپتامبر 2024 روی پرده سینماها برود.

پس از اینکه رایان رینولدز اعلام کرد که Deadpool 3 در حال تولید است، جکمن در مصاحبه‌ای بعد اضافه کرد که نمی‌تواند صبر کند تا وقتی همبازی و دوستش در صحنه فیلم‌برداری با هم ملاقات می‌کنند، «دیدپول» را از بین ببرد. در حالی که جزئیات داستان هنوز فاش نشده است، گزارش شده است که فیلم در یک جدول زمانی متفاوت به منظور توضیح اینکه چگونه ولورین پس از وقایع لوگان هنوز زنده است، می گذرد.

بخوانید  پوسته های Overwatch 2 Cowboy Bebop نوید یک نسخه وفادار از انیمه را می دهند

“من عاشق کارم هستم و ولورین را دوست دارم – باید مراقب حرف هایم باشم، اما به طور حکایتی به من گفته شده بود که چه عوارضی دارد، و من اینطور بودم، من دوست ندارم. آن را دوست ندارم. جکمن به کریس والاس از CNN گفت پاکت نامه. “پس نه، من فقط این کار را به روش قدیمی انجام می دهم.”

پس از دو دهه بازی در نقش خطرناک ترین و مهار شده جهش یافته مارول، هیو جکمن، بازیگر تمام شایعات مبنی بر استفاده از استروئیدها برای رسیدن به فرم بدنی برای این نقش را خاموش کرد. جکمن که به عوارض جانبی داروهای تقویت‌کننده عملکرد مشکوک است، می‌گوید که برای هر فیلم ولورین به روش قدیمی و با ورزش کردن و خوردن مقداری مرغ بی‌معنی به تناسب اندام رسیده است.