برخی از طرفداران Overwatch 2، اسکین جدید Widowmaker را “Pay to Lose” می نامند

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.



دلیل اصلی ناراحتی برخی از طرفداران این است که تنها راه برای به دست آوردن این پوسته، خرید آن با پول واقعی است.

پوسته جدید مدوسا آنقدر بلند است که شما را برای استفاده از آن تنبیه می کند. نه تنها صدای پای دشمن را نمی شنوید، بلکه نمی توانید پنهان شوید. تیم دشمن می تواند صدای مارها/موهای روی پوست مدوسا را ​​بشنود و مکان شما را از روی آنها شناسایی کند. pic.twitter.com/S1P6CxO7Qp

— برایان سنت پیر (@Kephrii) 4 ژانویه 2023

برای اخبار بیشتر GameSpot، این داستان ها را بررسی کنید:

Overwatch 2 یک بازی رایگان است و می‌توانید آن را بر روی Xbox One، Xbox Series X|S، PlayStation 4، PlayStation 5، Nintendo Switch و PC دانلود کنید.

رویداد جدید Overwatch 2 در حال حاضر زنده است و برخی از طرفداران نظرات خود را در مورد جدیدترین پوسته Widowmaker بیان می کنند و آن را “پرداخت برای باخت” می نامند. رویداد فعلی تعداد انگشت شماری قهرمان دارد که همگی در پوسته اساطیر یونانی هستند.

با تشکر از a چارلی اینتل گزارش، ما می دانیم که پوست Medusa در Widowmaker بازیکنان را در موقعیتی قرار می دهد. در ادامه این گزارش توییتی از برایان سنت پیر، یک متخصص Overwatch 2 به اشتراک گذاشته می‌شود که نشان می‌دهد صدای مارهای روی سر Widowmaker در یک توییت چقدر بلند است و شنیدن اینکه دشمنان کجا هستند را سخت می‌کند و تشخیص شما را برای آنها آسان‌تر می‌کند. به خاطر سر و صدایی که دارند