خرید Skybox Labs، استودیو پشت Halo Infinite توسط NetEase

ما تیمی متشکل از افراد با استعداد، پرشور و خلاق ساخته‌ایم و با پیوستن به NetEase Games، می‌توانیم برنامه‌های خود را برای دنبال کردن فرصت‌های خلاقانه جدید و لذت بردن از دسترسی به منابع عملیاتی در سطح جهانی و خدمات گسترده NetEase تسریع کنیم و به طور کامل مرجع خود را گسترش دهیم. سریعتر برای استفاده در کانادا.

NetEase استودیو Skybox Labs را خریداری کرده است که در توسعه بازی‌های متعددی همکاری داشته است.

در جدیدترین اخبار بازی، NetEase Games اعلام کرد که استودیوی کانادایی Skybox Labs را با مبلغی نامشخص خریداری کرده است. این استودیو در سال 2011 تاسیس شد و در برنابی و ویکتوریا مستقر است. Skybox Labs دو بازی اصلی TASTEE را توسعه داده و منتشر کرده است: Lethal Tactics در سال 2016 و Stela در سال 2019. علاوه بر این، این استودیو سابقه همکاری در ساخت بازی های مهم از ناشران بزرگ مانند Xbox و Electronic Arts را دارد.

این استودیو قصد دارد به همکاری نزدیک با شرکای فعلی خود برای توسعه مشترک این بازی روی رایانه شخصی و کنسول ها ادامه دهد و در آینده بازی های جدیدی را به این لیست اضافه خواهد کرد. سپس، شیانگ کنگ توضیح داد که آزمایشگاه Skybox چگونه در آینده کار خواهد کرد:

سال گذشته، Toshihiro Nagoshi، خالق سری Yakuza، به NetEase پیوست تا استودیو Nagoshi را ایجاد کند. این استودیو که یکی از زیرمجموعه‌های NetEase Games است، تمرکز خود را بر ساخت بازی‌های سطح بالا عمدتاً برای کنسول‌ها خواهد داشت.

این استودیو در حال حاضر با توسعه دهندگان اصلی برای پشتیبانی از Halo Infinite، Minecraft و Fallout 76 کار می کند. Skybox Labs قبلاً با مایکروسافت در توسعه بازی های سری Halo، Minecraft، Age of Empires و Project Spark همکاری کرده است. استودیو Skybox Labs در همان روز اعلام کرد که پس از خرید توسط NetEase Games، فعالیت های مستقل خود را تحت مدیریت سه بنیانگذار خود یعنی Xiang Kong، Steven Sylvester و Derrick McNeil ادامه خواهد داد.

بخوانید  Un aperçu approfondi du Snapdragon 8 Gen 2 de Qualcomm ; La puce la plus avancée du monde Android

Skybox Labs آخرین مورد از مجموعه خریدهای توسعه دهنده بازی توسط غول بازی و فناوری چینی NetEase در سال های اخیر است. در گذشته، این شرکت بزرگ استودیو Grasshopper Manufacture، خالق سری No More Heroes و شرکت فرانسوی Quantic Dream، سازنده آثاری مانند Heavy Rain، Detroit: Become Human و Beyond: Two Souls را خریداری کرد.

حرکت مخفی کاری در جنگل مه آلود خشک بازی STELA

می توانید نظرات خود را در مورد آخرین اخبار دنیای بازی با تیم یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.