استودیوی توسعه آراگامی به زودی تعطیل خواهد شد

لوگوی بسته شدن استودیو Lince Works

“چند سال گذشته بسیار سخت بوده است زیرا ما بر روی توسعه IP های جدید و یک دوره جدید برای استودیو متمرکز شده ایم. ما در مورد آنچه که می خواستیم به عنوان یک استودیو به دست آوریم جاه طلب بودیم؛ اما متأسفانه، با وجود پیشرفت خوب، چارچوب اقتصادی کار این استودیو در سالهای اخیر ناتمام خواهد ماند که دل اهالی استودیو را شکست.

استودیو Lensworks خالق سری Aragami از تعطیلی و توقف پروژه های جدید خبر داد.

بعداً Lince Works تأیید کرد که بازی‌های Aragami و نسخه دوم آن در فروشگاه‌ها باقی خواهند ماند و Co-op آنلاین نیز برای همه بازیکنان در دسترس است. پس از تشکر از طرفداران و اعضای تیم توسعه، استودیو اعلام کرد که تمام تلاش خود را برای کمک به سازندگانش در یافتن بهترین مکان برای پیگیری حرفه خود انجام خواهد داد.

استودیو Lensworks، توسعه‌دهنده سری آراگامی مخفی کاری و اکشن ماجراجویی، اعلام کرد که در ماه آوریل بسته می‌شود. در توییتی جدید تایید شد که توسعه پروژه های جدید استودیویی از ماه آینده متوقف خواهد شد. این استودیو در بیانیه خود نوشت:

در نهایت این استودیو نوشت: «تا زمانی که درهایمان را می بندیم، خاطرات و تجربیات بین تیم سازنده و شما طرفداران ما همیشه باقی خواهد ماند.» لینوس در تمام طول سال کار می کند 2016 با توسعه Aragami، یک مصنوع مخفی که در آن بازیکن باید در سایه بماند، نامی برای خود دست و پا کرد. در سال 2021، Aragami 2 منتشر شد که مکانیک و مبارزات بازی قبلی را بهبود بخشید و پشتیبانی مشترک را برای حداکثر سه بازیکن اضافه کرد. اگرچه این بازی نمرات چندان بالایی دریافت نکرد، اما تجربه آن خالی از لطف نیست.

بخوانید  14 سال بعد، Resident Evil 5 بازی‌ها را برای Windows Live حذف کرد، Split Screen را اصلاح کرد