اتاق فرار ترسناک در تهران قیمت و رزرو آنلاین تاج اسکیپ روم-آل اسکیپ

که می‌توانید با تخفیف‌های ویژه از سایت تخفیفان دریافت کنید، بازی اتاق فرار یا اسکیپ روم است. برای حضور در این مجموعه از انواع اتاق فرار در مشهد نیز ۶۰ دقیقه زمان به همراه ۵۰% تخفیف در نظر گرفته شده است. در این اتاق فرار مأموریت شما ورود به ادارۀ پلیس و دستیابی به یک سری کدهای محرمانه است. البته اداره با چند دوربین مخفی مدام نظارت می‌شود و همین موضوع کار شما را سخت خواهد کرد.

مراحل رزرو بلیط تفریحات در سایت کیش تفریحات:

تعداد شرکت کنندگان این بازی معمایی و مهیج ۴ تا ۹ نفر می باشد و قیمت بلیط آن برای نفری ۱۱۰ هزار تومان است. حتما قبل از انتخاب اتاق فرار، با هم تیمی‌هایتان در مورد ژانر آن به توافق برسید. ممکن است شما به داستان‌های ترسناک و وهم آلود علاقه خاصی داشته باشید؛ اما یک نفر از اعضای گروهتان دارای روحیه حساسی باشد و نتواند تا آخر بازی در اسکیپ روم ترسناک باقی بماند. بنابراین بهترین کار این است که قبل از رزرو اتاق فرار، درباره ژانر؛ درجه سختی و محدودیت‌هایتان با هم صحبت کنید. مردگان، سرایت، موزه تسخیر شده، خانواده کالینز، نفوذ، آخرین تقاص، قصر جن زده، جنگل الفین، پاکسازی، شکنجه‌گاه زامبی و… برخی از محبوب‌ترین و معروف‌ترین اتاق فرارهای شهر تهران هستند. درجه سختی اتاق فرار دخمه شوم ۸ از ۱۰ می باشد و قیمت بلیط آن ۱۰۰ هزار تومان به ازای هر نفر می باشد.

  • برای مثال، شرکت‌کنندگان در اتاق‌ فرارهای ژانر ماجراجویی، ابتدا به نحوی یک‌دیگر را گم می‌کنند و سپس با حل معماهای مختلف، ابتدا یک بار دیگر هم را پیدا می‌کنند و سپس برای خروج از آن موقعیت تلاش می‌کنند.
  • در این بازی جنب و جوش زیادی در جریان است، پس در نتیجه باید لباس راحتی بپوشید.
  • در این بازی پارامتری به نام درجه هوشیاری وجود دارد که بعد از چندین اتفاق با آن روبه رو خواهید شد.
  • بسته به موضوع بازی، معمولا بین ۴ تا ۸ نفر می‌‌توانند در این بازی شرکت کنند.
  • تمام شرایط به گونه‌ای طراحی شده‌اند که شما را در بافت ماجرای آن سناریو فرو می‌برد.
بخوانید  کالاف دیوتی موبایل گیم پلی Call of Duty Mobile Gameplay فیلو | 1gamer
و در غیر این صورت آموزش اسکیپ روم به قیمت کاسته شدن زمان اصلی بازی شما تمام خواهد شد. بهترین کار اینه که بپرسید کسی فوبیای تاریکی، فضای تنگ، بسته شدن و … البته این کار رو گیم مستر اسکیپ روم همون موقع انجام میده و نیاز نیست نگران باشید اما رزرو بلیط اتاق فرار خراب میشه و ممکنه یک نفر از شما کنسل کنه.

اتاق فرار مورف

هر بازی اتاق فرار شامل 2 تا 10 شرکت‌کننده می‌شود و آن‌ها پیش از بازی و در حین بازی توسط شخصی که گیم مستر نامیده می‌شود راهنمایی شده و آموزش‌های لازم را می‌بینند. اگر شرکت‌کنندگان در مرحله‌ای از بازی اتاق فرار با مشکل مواجه شده باشند، گیم مسترها از طریق دوربین و میکروفون‌های نصب شده در فضای بازی، شرکت کنندگان را راهنمایی می‌کنند. از این جهت نیازی نیست بابت بی‌تجربه بودن و بلد نبودن قوانین اتاق فرار، نگرانی داشته باشید. 5-مجموعه اتاق فرارهای اسکیپ‌می هیچ مسئولیتی در قبال دیر رسیدن گروه‌ها ندارد و از زمان بازی کاسته خواهد شد. اتاق فرار خانه پدری از مجموعه رتسل روم با ژانر ترسناک در تهرانپارس می باشد. اتاق فرار، یک بازی گروهی و تیمی است که قرار است تجربه‌ای خاص و منحصربفرد برای شما و دوستانتان بسازد.

برای رزرو اتاق فرار باید روی اسکیپ روم موردنظر خودتون کلیک کنید و بعد از ثبت نام در سایت اتاق فرار تعداد نفرات خودتون رو انتخاب کنید و برای روز رزرو اسکیپ روم خودتون آماده باشید. اگر معما حل کردن رو دوست دارید و فردی ریزبین هستید که به جزییات توجه می‌کنید، اتاق فرار معمایی رو برای بازی انتخاب کنید. با رزرو اسکیپ روم معمایی وارد یک بازی هیجان‌انگیز و سرشار از معماهای پیچیده خواهید شد.

بخوانید  نحوه تنظیم DNS در ویندوز و گوشی برای اجرای بازی آنلاین

در پایین صفحه ورود مشخصات، روش پرداخت را انتخاب کنید و سپس دکمه ثبت را فشار دهید. شما می توانید بدون ثبت نام از سایت کیش تخفیف خرید کنید اما در صورت ایجاد حساب کاربری، با هر خرید مبلغی به عنوان پاداش به کیف پول مجازی شما افزوده می شود که می توانید برای خرید بازی های کیش استفاده کنید. اتاق فرار کیش دارای سانس های 1 ساعته در ساعت های مختلف روز است. این بازی هم سبک ترسناکی دارد اما درجه سختی آن چندان بالا نیست.

قیمت اتاق فرار در تهران

اتاق فرار ترسناک در تهران قیمت و رزرو آنلاین تاج اسکیپ روم-آل اسکیپ

اگر از تفریحاتی مانند رفتن به کافه‌ها و رستوران‌های پرطرفدار شهر خسته شده‌اید؛ بد نیست برای این آخر هفته به سراغ یک سرگرمی جدید و جذاب مانند اسکیپ روم یا اتاق فرار بروید و تجربه متفاوتی داشته باشید. اسکیپ روم یک بازی گروهی است و علاوه بر ساختن یک خاطره خوب در کنار عزیزانتان، مزایای دیگری از جمله تقویت روحیه همکاری و همدلی، تقویت قدرت حل مسئله و… هم خواهد داشت. در ادامه بیشتر با ویژگی‌ها و امکانات اتاق فرارهای شهر تهران آشنا خواهید شد. در واقع اتاق فرار یا اسکیپ روم همان بازی های کامپیوتری هستند که در دنیای واقعی شبیه سازی شده اند و به صورت گروهی انجام می شوند. تاکائو کیوتو مردی ۳۰ ساله از کیوتو ژاپن بود که برای اولین بار در سال ۲۰۰۷ تصمیم گرفت بازی های معماگونه و ترسناک را در محیط های رمزآلود طراحی و پیاده سازی کند.

بخوانید  اتاق فرار ترسناک تهران اتاق فرار دژاوو طالع نحس اتاق فرار-آل اسکیپ

این بازی نیز در حالت معمایی طراحی شده و درجه سختی تخفیف آل اسکیپ بالایی دارد. در این بازی مجبور به یک مبارزه تمام عیار می شوید پس باید خودتان را کاملا آماده کنید. توجه به این نکته ضروری است که حتما باید حداقل یک نفر را برای کار کردن روی معماها در کنار خود داشته باشید. این بازی برای افراد با گروه سنی هجده تا نود سال مناسب است اما اگر فردی بالای 14 سال داشته باشد هم می تواند با پر کردن یک فرم رضایت از طرف والدین خود و همین طور با داشتن کپی کارت ملی والدین در آن ها شرکت کند.

اتاق فرار (آمرزش) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله خیابان امیرکبیر کاشان واقع شده است. اتاق فرار (نبش قبر ) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله تهرانپارس واقع شده است. اتاق فرار (دارک لرد) ارائه شده توسط مجموعه ، این اتاق فرار در محله آیت الله کاشانی تهران واقع شده است.

چهار اتاق فرار در مجموعه اسکیپ رومیست در حال حاضر قابل رزرو هستند. در هیچ کجای دنیا بابت برد در بازی اتاق فرار جایزه ای تعلق نمیگیرد و هدف 1 ساعت لذت بردن از مسیر معمایی بازی است و تجربه پیروزی است. از دیگر سوژه های اتاق فرار می توان به سوژه های پلیسی- کارآگاهی اشاره داشت ، برای حل یک پرونده ی قتل ، خنثی کردن بمب و یا جلوگیری از یک حمله ی تروریستی حتی.