با انیمه Suzume همراه شوید تا به 30 فیلم پرفروش تاریخ سینمای ژاپن برسید

انیمه سوزوم به کارگردانی ماکوتو شینکای توانسته به فهرست 30 فیلم پرفروش تاریخ سینمای ژاپن بپیوندد.

انیمه Suzume no Tojimari

نکته جالب دیگر این است که انیمه One Piece Film: Red در سال 2022 پرفروش ترین فیلم ژاپن بود و به این ترتیب انیمه Suzume سومین فیلم پرفروش ژاپن در سال 2022 پس از فیلم Top Gun: maverick شد. نانوکا هارا به عنوان سوزومه ایواتو، هوکوتو ماتسومورا، اری فوکاتسو، شوتا سامتانی، سیری ایتو، کانا هانازاوا، ماتسوموتو کوشیرو IX، ریونوسوکه کامیکی، ایمی، کوتونه هاناسه و ان یامانه از جمله صداپیشگان انیمه سوزومه هستند.

تاکنون بیش از 8.51 میلیون بلیت برای این انیمه فروخته شده است و انیمه Suzume نیز 85.6 میلیون دلار در باکس آفیس ژاپن فروخته است. همچنین این امکان وجود دارد که رتبه بندی انیمه سوزوم در چند روز و هفته آینده بهبود یابد. نکته دیگری که باید به آن اشاره کرد، دو انیمه قبلی شینکای نیز جزو 30 انیمه پرفروش تاریخ سینمای ژاپن هستند، Your Name در رتبه 5 و Weathering With You رتبه چهاردهم را به خود اختصاص داده است.

انیمه Suzume داستان دختری 17 ساله به نام سوزومه را دنبال می کند که در یک شهر آرام در کیوشو زندگی می کند. روزی مسافر جوانی به او می گوید که به دنبال دری می گردد و این برای همیشه زندگی او را تغییر می دهد. مرد جوان را به سمت کوه ها دنبال می کند که در آن یک دروازه قدیمی وجود دارد که توسط ساختمان های مدرن احاطه شده است و این آغاز سفر مرموز سوزومه است. انیمه Suzume در آوریل آینده در آمریکا و کشورهای اروپایی اکران خواهد شد.

بخوانید  Dead Space Remake New Game Plus توضیح داده شد - پایان مخفی و چه می‌گذرد

انیمه جدید سوزوم ماکوتو شینکای، او کارگردان انیمه Your Name و انیمه Weathering With You است که در ماه نوامبر در ژاپن منتشر شد و اکنون در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، انیمه Suzume در باکس آفیس ژاپن به موفقیت بزرگی دست یافته است. به گزارش CoMix Wave Films، انیمه Suzume در روز چهارشنبه این هفته سی امین فیلم پرفروش تاریخ سینمای ژاپن شد.