به‌روزرسانی FFXIV 6.3 یادداشت‌ها: کوئست‌های جدید، حمله اتحاد، و تغییرات پوز مهمانی

در حال پخش: گیم پلی FFXIV Shadowbringers – Holminster Switch Dungeon Trust

FFXIV Patch 6.3، Gods Revel، Lands Tremble، در 10 ژانویه منتشر می شود. قبل از به روز رسانی، Square Enix منتشر شد یادداشت های پچ اولیه، جزئیات آنچه بازیکنان می توانند انتظار داشته باشند. این یک لیست طولانی است، بنابراین ما چند تغییر و به روز رسانی را در زیر انتخاب کرده ایم.

مجموعه ای از به روز رسانی های کیفیت زندگی دیگر وجود دارد، بنابراین به صفحه یادداشت های پچ رسمی FFXIV و همچنین اطلاعات بیشتر در مورد چیزهای جدید برای مشاغل PvP و Crafting/Gathering بروید.

ثبت نام کنید یا وارد شوید

با کلیک بر روی “ورود” با شرایط GameSpot موافقت می کنید

شرایط استفاده و
سیاست حفظ حریم خصوصی

برای تماشای فیلم ها به یک مرورگر سازگار با جاوا اسکریپت نیاز دارید.

همچنین، در به روز رسانی های بسیار مهم، Vieras و Hrothgars مدل موی جدیدی دریافت می کنند. علاوه بر این، اقلام بیشتری دیگر مربوط به جنسیت نیستند و گزینه های فیلتر جدیدی برای اقلام کمد جذاب وجود دارد. ژست گروهی همچنین دارای برچسب های جدیدی برای حالت استیکر، به همراه فریم های جدید و سایر تغییرات RGB است.

به روز رسانی 6.3 شامل یک به روزرسانی جدید تلاش برای خط داستانی با یک سیاه چال برفی جدید به نام Lapis Manalis است. همچنین یک آزمایش جدید و یک حمله جدید وجود خواهد داشت، اما هیچ جزئیاتی در مورد آنچه خواهد بود (به معنای واقعی کلمه، یادداشت‌های پچ می‌گویند “مخفی”) وجود خواهد داشت.

بخوانید  رویداد Pokemon Go Twinkling Fantasy، Mega Salamence را به ورزشگاه پوکمون محلی شما می آورد

جزیره پناهگاه نیز در حال دریافت به روز رسانی است. دو رتبه جدید، چشم انداز جدید، نقاط تجمع و مواد جدید، دستور العمل جدید برای ساخت حرم و حیوانات جدید وجود خواهد داشت. همچنین مجموعه ای از تغییرات کیفیت زندگی مانند نمایش نوسانات ارزش ساخت و توانایی فیلتر کردن کاردستی در شرایط مختلف وجود دارد.

فرمت فایل این ویدیو نامعتبر است.

آیا می خواهید این تنظیم را برای همه دستگاه های شما به خاطر بسپاریم؟

بخوانید  دره دریم لایت دیزنی: چگونه سنگ ماه رایگان دریافت کنیم

متأسفیم، اما شما نمی توانید به این محتوا دسترسی پیدا کنید!

لطفا تاریخ تولد خود را برای مشاهده این ویدیو وارد کنید

و البته همانطور که قبلا اعلام شده بود، 6.3 Alliance Raid Euphrosyne جدید را حذف خواهد کرد. این حمله بعدی با The Twelve است. در آخرین نامه زندهنائوکی یوشیدا، کارگردان، پیش نمایشی کرد که چرخ دنده Euphrosyne چگونه خواهد بود. از عکس‌های فیزیکی که او به دوربین ارائه کرد، آنها با تم آبی و سفید، با جزئیات نقره‌ای هستند.

لطفاً از یک مرورگر سازگار با ویدیوی html5 برای تماشای فیلم استفاده کنید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

در نبردهای QoL، شمارش معکوس افکت buff و debuff اکنون در منوی مهمانی نمایش داده می شود. بازیکنان همچنین می‌توانند تعداد بیشتری از پیش‌تنظیمات بیکن را در حال حاضر ذخیره کنند. حداکثر تعداد اسلات ها از پنج به 30 افزایش یافته است.