دره دریم لایت دیزنی: چگونه سنگ ماه رایگان دریافت کنیم



فروشگاه پریمیوم دریم لایت دره دیزنی مجموعه های اقلام بسیار جالبی برای فروش دارد، اما خرید مون استون با پول واقعی می تواند بسیار گران باشد. خوشبختانه، اگر مایل به کمی صبر و حوصله هستید، در واقع می توانید هر هفته تعداد زیادی سنگ ماه را فقط با کمی کاوش و درگیر شدن در عکاسی به دست آورید. برای اطلاع از نحوه کسب مون استون رایگان به ادامه مطلب مراجعه کنید.

چگونه در دره دریم لایت دیزنی سنگ ماه رایگان به دست آوریم

مون استون ها را می توان در بسته هایی از 4.99 دلار برای 1200 تا 49.99 دلار برای 14500 خریداری کرد و می توان از آنها برای خرید اقلام در فروشگاه پریمیوم در حال چرخش استفاده کرد. با این حال، چندین راه برای دریافت سنگ ماه رایگان وجود دارد، که به شما کمک می کند بدون نیاز به خرج کردن مقدار زیادی از پول واقعی خود، به آنچه می خواهید برسید. در زیر راه هایی را که می توانید مون استون رایگان دریافت کنید، پوشش خواهیم داد.

در حال پخش: 20 نکته برای مبتدیان در دره دریم لایت دیزنی

سینه های آبی

یک سینه آبی هر روز در یک بیوم تصادفی در دره شما ظاهر می شود. با پیدا کردن و باز کردن قفسه سینه، 50 سنگ ماه در اختیار شما قرار می گیرد. این بدان معناست که فقط با جستجوی هر روز در این صندوق ها می توانید 350 مون استون در هفته کسب کنید.

متأسفانه، از آنجایی که نقاط تخم‌ریزی آنها کاملاً تصادفی است، ممکن است متوجه شوید که کاوش در این سینه‌ها می‌تواند گاهی اوقات کمی خسته‌کننده باشد، اما معمولاً ارزش آن را دارد که مطمئن شوید که سنگ‌های ماه روزانه وارد می‌شوند.

DreamSnaps

با وارد کردن یک عکس در چالش عکاسی هفتگی DreamSnaps، 300 سنگ ماه به دست خواهید آورد. همچنین می‌توانید به ارسال‌های افراد دیگر رأی دهید تا به سرعت و به راحتی 50 مون استون در هفته دریافت کنید. راهنمای DreamSnaps ما را برای همه اطلاعاتی که در مورد نحوه ارسال عکس و کسب جوایز اضافی نیاز دارید بخوانید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد Dreamlight Valley، به مرکز راهنمای جامع ما مراجعه کنید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر