نسخه جدید Game Pass امروز یک بازی است که برای اولین بار به ایکس باکس می آید



کاتالوگ Xbox Game Pass همچنان در حال رشد است و آخرین بازی اضافه شده برای اولین بار در Xbox منتشر می شود. Maquette، یک بازی پازل اول شخص است که توسط Graceful Decay ساخته شده و توسط Annapurna منتشر شده است، اکنون از طریق Game Pass بر روی Xbox Series X|S، Xbox One و Windows Games در دسترس است.

Maquette در مارس 2021 برای PS4، PS5 و PC منتشر شد، قبل از رفتن به سوییچ در ماه می امسال. اکنون برای اولین بار در Xbox در دسترس است و اعضای Game Pass می توانند آن را به عنوان بخشی از اشتراک خود بازی کنند.

در حال پخش: مدل – Reveal Trailer

Maquette دارای صدای زوج واقعی برایس دالاس هاوارد (دنیای ژوراسیک و ست گابل (فرینج) به ترتیب به عنوان شخصیت های اصلی کنزی و مایکل است. بازیکنان باید پازل هایی را حل کنند که یادآور خلاقیت های ام سی اسچر است در آنچه به عنوان بخشی از داستان “عشق، از دست دادن و پذیرش” توصیف می شود.

این بازی یکی از چندین عنوان اضافی است که قبل از پایان ماه به Game Pass می رود. 20 جولای شاهد عرضه Figment 2: Creed Valley و The Wandering Village خواهیم بود. بازی‌های بیشتری نیز در این ماه در راه هستند، پس حتماً فهرست کامل عناوین Game Pass را در ادامه ماه جولای بررسی کنید. Game Pass نیز به زودی دسته ای از بازی ها از جمله Marvel’s Avengers را از دست می دهد.

در دیگر اخبار Xbox، قیمت Game Pass به تازگی افزایش یافته است و مایکروسافت اخیرا Xbox Game Pass Core را معرفی کرده است که در اصل جایگزین Xbox Live Gold می شود.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر