مشترکین Fortnite Crew همچنین از Rocket League Premium Rocket Pass برخوردار می شوند

برای نزدیک به دو سال، مشترکین Fornite Crew به Battle Pass فعلی، ودیعه ماهیانه 1000 V-Bucks و پوسته اختصاصی Crew همراه با مجموعه ای از لوازم آرایشی دیگر با قیمت 12 دلار در ماه دسترسی داشتند. از امروز، عضویت مزیت دیگری دارد: دسترسی به Rocket Pass برتر Rocket League.

مانند Fortnite، Rocket League یک فصل جدید و Rocket Pass را تقریباً چهار بار در سال راه‌اندازی می‌کند و در آینده، مشترکین فعال Fortnite Crew جدیدترین Rocket Pass (10 دلار) را بدون هزینه اضافی دریافت خواهند کرد. از لحاظ تاریخی، هر Rocket Pass شامل بیش از 70 جایزه در هر فصل است، از ماشین‌های جنگی جدید، چرخ‌ها، برگردان‌ها، انفجارهای هدف و موارد دیگر.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

مانند Fortnite Battle Pass (و بسیاری دیگر از Battle Pass)، لوازم آرایشی منتشر شده از طریق Rocket Pass انحصاری هستند و پس از پایان فصل قابل تهیه نیستند. این اقدام جدیدترین اقدام در خط طولانی همکاری بین این دو بازی است که پس از خرید Epic Games، توسعه دهنده و ناشر Fortnite، Psyonix، توسعه دهنده و ناشر سابق Rocket League، آغاز شد.

عضویت خدمه شما اکنون افزایش یافته است.
عضویت خدمه شما اکنون افزایش یافته است.

پیش از این، این دو بازی در مجموعه‌ای از رویدادها به نام Llama-Rama که بعداً اسپین‌آف موبایل، Rocket League Sideswipe را نیز در بر می‌گرفت، با هم تلاقی کردند. سال گذشته، خودروی پوستر Rocket League، Octane، به عنوان یک وسیله نقلیه در جزیره فورتنایت با تمام بوست‌ها، تلنگرها و تقلب‌هایش دست نخورده نشان داده شد. دلایل زیادی برای این باور وجود دارد که این دو بازی در آینده به همدیگر ادامه خواهند داد زیرا Epic به دنبال سرمایه گذاری بازیکنان در دو بازی بزرگ اول شخص خود است.

بخوانید  زمان دقیق انتشار بازی The Wolf Among Us 2 در سال ۲۰۲۳ مشخص نیست

تحریریه مجله بازی یک گیمر