اپیزود سوم انیمه رزیدنت اویل همچنان راه های رسیدن به “تو مرده” را جشن می گیرد

در قسمت سوم، لئون و اشلی به ماجراجویی های صلح آمیز خود در دهکده ادامه می دهند، اما این بار کمی سورئال می شود. آنها از یک پیرمرد خوب می خواهند که برای آنها وسیله نقلیه بسازد، سپس در این بین، یک دسته از روستاییان و هیولاها آنها را می کشند. روح لئون و اشلی تا بهشت ​​اوج می گیرد و پیرمرد که ظاهراً یک هلیکوپتر ساخته است، در ذهن آنها سقوط می کند – در نتیجه یک انفجار و صفحه نمایش آشنا “تو مرده ای”.

هلیکوپتر واقعاً شگفت انگیز است، زیرا ظاهراً می تواند روح آن مرحوم را لمس کند. اما این توالی خاص از رویدادها در بازی نیز اتفاق نمی‌افتد – اگرچه این قسمت شاید اشاره‌ای به شوخی طولانی مدت در مورد میزان بالای کشته شدن هلیکوپترها در بازی‌های Resident Evil باشد.

بخوانید  سفر به کیش با اجاره ویلا در جاباما پر از ماجراست
قسمت سوم احتمالاً آخرین قسمت از انیمه Resident Evil است، زیرا بازسازی Resident Evil 4 در 24 مارس برای PC، PS5، PS4 و Xbox Series X منتشر خواهد شد | S. قسمت اول لئون را نشان می داد که در اطراف دهکده قاتل می چرخید، و قسمت دوم درباره این بود که چگونه لئون بارها اشلی را از چنگال نیروهای شیطانی نجات می دهد. مسابقه خوبی بود

اندازه:

Resident Evil 4 یک هلیکوپتر دوست داشتنی به نام مایک دارد که یک نوار خوب می شناسد. ممکن است بازیکنان این شانس را داشته باشند که بیشتر مایک را در بازسازی ببینند. با توجه به الف مصاحبه با Game Informerمایک چند صحنه دیگر در بازسازی دارد.

بخوانید  محصولات بهداشتی انتخاب شده توسط استریمرها

بررسی‌ها در حال حاضر منتشر شده‌اند و GameSpot در بررسی Resident Evil 4 Remake امتیاز ۱۰/۱۰ را به بازی داده است.

فرمت فایل این ویدیو نامعتبر است.

با کلیک بر روی “ورود” با شرایط GameSpot موافقت می کنید

شرایط استفاده و
سیاست حفظ حریم خصوصی

ثبت نام کنید یا وارد شوید

متأسفیم، اما شما نمی توانید به این محتوا دسترسی پیدا کنید!